Har någon fått Xperia 1 II OCH erbjudandet med WH-1000XM3?

Permalänk
Medlem

Har någon fått Xperia 1 II OCH erbjudandet med WH-1000XM3?

Hola,

Xperia 1 II har ju släppts nu under helgen och jag väntar fortfarande på min telefon ifrån Webbhallen.
Köpte telefonen delvis för vad den kan göra och delvis för ebjudandet med att få en gratis WH-1000XM3.

Men läser nyheter runt om att Sony har klatat sig totalt och haft ett för litet laget.
Sony har då valt att skita i att notifera folk om detta och det luktar som att folk istället får ta del av ett gratis skal till telefonen..

Tappade all lust för Xperia 1 II nu....

Permalänk
Medlem

Fick min Xperia i måndags (22) och kunde igår gå in på sonykampanj för att beställa hem mina wh1000-xm3.. stog det att det var dom som skulle ingå när du föreställde hade jag inte nöjt mig med något annat.. Grym lur så hoppas det löser sig för dig.

Permalänk
Medlem

Ja i vissa regioner har de tagit bort detta.
Men de som köpt inom perioden då de hade får sina lurar.

Och det är rätt klart även här, köper du och erbjudandet om lurarna ingår vid köp ska du ha det också.
Annars är det bara returnera då det är deras fel.

Permalänk
Medlem

Efter 5 mail till ingrammicro samt pratat med operatören 3 som inte lett till ett endaste svar testade jag idag Sony Nordic's facebooksida. Fick svar inom 1 timme, dom tog imei och jag fick bekräftelse samt spårningsnr direkt. Borde ha skrivit till dom först...