Permalänk
Medlem

Googlehistorik

Hejsan

Jag har råkat ut för något mycket märkligt och det är att en person har blivit sökt på google på mitt konto, men sökningen finns inte med bland historiken och det är inte jag som gjort sökningen eller för den delen tagit bort historiken. Nu har det här ställt till en del trassel så jag undrar om någon på forumet vet vad som kan ha hänt och det är med allra största sannolikhet bara jag som använt datorn.

Permalänk
Hedersmedlem

Hur vet du att sökningen är gjord om den inte finns i historiken?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arvensis:

Hejsan

Jag har råkat ut för något mycket märkligt och det är att en person har blivit sökt på google på mitt konto, men sökningen finns inte med bland historiken och det är inte jag som gjort sökningen eller för den delen tagit bort historiken. Nu har det här ställt till en del trassel så jag undrar om någon på forumet vet vad som kan ha hänt och det är med allra största sannolikhet bara jag som använt datorn.

Sommarlov?

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Och hur vet någon att du sökt på denne 🤷‍♂️

Permalänk
Medlem

Faceless Men are trained to relinquish their former identities and become "no one", which allows them to become entirely different people, all in service to the Many-Faced God.

Jag tror på ovan.

Visa signatur

Playstation 5 | Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV | Razer Blade Laptop / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreaz1:

Hur vet du att sökningen är gjord om den inte finns i historiken?

För att den finns med i 'googlesökningen' där visas datum som sökningen är gjord men i historiken för det datumet eller något annat datum finns inte sökningen med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrWhizeguy:

Och hur vet någon att du sökt på denne 🤷‍♂️

Se ovan om jag har förklarat på ett vettigt sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Sommarlov?

Nu förstår jag inte riktigt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arvensis:

Hejsan

Jag har råkat ut för något mycket märkligt och det är att en person har blivit sökt på google på mitt konto, men sökningen finns inte med bland historiken och det är inte jag som gjort sökningen eller för den delen tagit bort historiken. Nu har det här ställt till en del trassel så jag undrar om någon på forumet vet vad som kan ha hänt och det är med allra största sannolikhet bara jag som använt datorn.

Läs igenom denna tråd. https://www.sweclockers.com/forum/trad/1441226-jag-kan-se-min...

Visa signatur

Playstation 5 | Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV | Razer Blade Laptop / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem

Jag har läst igenom den tråden men i detta fallet så har min hustru inte gjort sökningen heller, fast jag trodde det först.

Permalänk
Medlem

@Arvensis vad är det för trassel du hamnat i? - tydliggör gärna!

Någon som använt din dator har gjort den sökningen och då har den fastnat i Google sök ”historiken” vare sig du vill det eller inte. Eller så har du likt andra tråden potentiellt delade Google konton någonstans.

Visa signatur

Playstation 5 | Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV | Razer Blade Laptop / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070