Gameplay från Crysis Remastered hittar ut på webben

Permalänk
Melding Plague

Gameplay från Crysis Remastered hittar ut på webben

Den tekniska uppgraderingen i Cryteks nyversion av PC-klassikern Crysis demonstreras nu i gameplay-form.

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem

Blir det 30 fps nu eller har dom tagit bort det som gjorde att spelet renderade allt som man inte ens kunde se eller hur det nu var?
Blir nog ett köp även om man har det på plåtlåda /skiva

Permalänk
Medlem

Nintendo Switch, YES! Se, nu är Switch lika kraftfull som en dator! /s

Permalänk
Medlem

2007. Man tror Crysis kom redan 2020..

Permalänk
Medlem

Jag är besviken. Ser ärligt talat inte riktigt någon skillnad mot originalet. Nu har jag inte ställt dem mot varandra bild mot bild och jag är rätt säker på att skillnader finns, men spelet ser verkligen gammalt ut med lågupplösta texturer och för skarpa kanter.

De borde kanske ha gett det 10 år till innan de gjorde en remaster?

Permalänk
Medlem

Är inte det en fejkvideo?

ifrån ett okänt konto med typ 1000 subs.

hade inväntat trailer ifrån ett crytek konto istället

Permalänk
Medlem

Ser knappt bättre ut.

Permalänk
Medlem

Det var väl en läcka, som jag förstår det? Crytek twittrade ut att de försenar spelet för att putsa vidare, så det var nog förvisso officiell gameplay, men det verkar inte vara slutprodukten vi fick se: https://twitter.com/Crysis/status/1278342913144033281/photo/1

EDIT: Eller ja, "läcka" och "läcka" - det är ju som det är med sånt. Men nog var trailern rätt tafatt.

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@FarbrorBarbr0: Mmm, det dök upp i elfte timmen det inlägget, men det visar också att det som läckt faktiskt är en ögonblicksbild på hur en relativt modern build av spelet ser ut. Uppdaterar nyheten.

Permalänk
Medlem

Videon är inte från Crytek och är fejk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av loevet:

@FarbrorBarbr0: Mmm, det dök upp i elfte timmen det inlägget, men det visar också att det som läckt faktiskt är en ögonblicksbild på hur en relativt modern build av spelet ser ut. Uppdaterar nyheten.

Jag tror inte det är en riktig video av spelet, skulle bli förvånad isåfall, mer en fan som klippt ihop lite ifrån original Crysis med lite skärmdumpar med release datum.

jämför ovanstående video med denna äldre "in-game teaser" ifrån ett verifierat youtube konto:

Permalänk
Medlem

Extremt besviken. Ingen grafisk trendsättare här inte.

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@Cove: ja det ser ut som det, tog videon från en källa jag brukar kunna lita på och trodde därför inte det var samma fejk-video som dök upp igår. Plockade bort nyheten från framsidan, att Crytek försenar gameplay-premiären så nära inpå pekar ju på att det kanske finns ett mått av sanning i spelets tekniska tillstånd just nu, även om just den här videon är fejk. Ska bli intressant att se hur lång förseningen blir.

Permalänk
Medlem

Jag ser skillnader iallafall få se hur det ser ut när det kommer. Vad blir hårvara kraven för 1080p allt på max 60fps? 2x 3090 ti OC. Helium cooled hevely OC'd 32 core cpu. 🙂

Permalänk
Medlem

Hmm undrar också om det inte är fejk, typ originalet med lite moddar.

Kan de göra det så snyggt som första videon blir det ett solklart köp!