Moderkort, processor, ram samt vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Moderkort, processor, ram samt vattenkylning.

Pga uppgradering så säljer jag nu mitt tidigare "innanmäte". Har provat på lite klockning men bara stundvis och inget extremt så allt är helt okej och funkar som det ska. Vattenkylningen är klockren och pumpen visar inga tecken på att ge upp!

Säljer inget separat, allt eller inget gäller här. Skickar inte heller men kan utan problem mötas upp inom hela Stockholms län (bilburen trots allt)!

Priset är fast så ingen budgivning tack.
Jag kan tänka mig att hålla grejerna mot, en i sammanhanget, mindre summa på 500kr som självklart dras av vid slutfört köp (även kallat deposition)!

Moderkort = MSI Z170A Gaming Pro Carbon
Processor = Intel i5 6600k
Ram = 32GB ddr4 (2x16GB men minns ej märke/modell)
Kylning = Corsair Hydro H115i (alla kablar finns)

Allt är monterat och ligger i en antistatpåse i moderkortets kartong.
Inga tillbehör såsom kablar/distanser/manual/skiva medföljer!

Har dessvärre inga bilder då grejerna inte är hos mig och jag hämtar dom bara inför en försäljning. Moderkortet "testpilotades" här på SC av "Calathea" för ett antal år sedan: https://m.sweclockers.com/testpilot/22581-testpilot-msi-z170a...

Mvh
Johan
Medlem på SweClockers sedan 2003

Läs hela annonsen här

Permalänk

Börjar med ett bud på 1000 spänn

Visa signatur

Det finns fem personlighetstyper på Sweclockers:
1. Ryttare 2. Hycklare 3. PK-nissar
4. Folk-som-inte-kan-resonera/argumentera-for-shit-men-ändå-ska-göra-det-in-i-döden typen
5.Jag

Permalänk
Medlem

Säker att du inte skickar?

Visa signatur

"Nemas saltas sobrius"

Permalänk
Medlem

1100:-

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem

Kan folk inte läsa? Står mycket tydligt både att det inte är någon budgivning och att priset är fast.

Till säljaren: Du borde nog överväga att sänka priset lite om du vill få det sålt. Man kommer inte så långt med 4 trådar om man försöker spela moderna spel. Själv skulle jag inte ge mycket mer än 2000 kr för det. Brukar gå att hitta en eller två generationer äldre i7-paket som presterar betydligt bättre för under 2000 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

Kan folk inte läsa? Står mycket tydligt både att det inte är någon budgivning och att priset är fast.

Till säljaren: Du borde nog överväga att sänka priset lite om du vill få det sålt. Man kommer inte så långt med 4 trådar om man försöker spela moderna spel. Själv skulle jag inte ge mycket mer än 2000 kr för det. Brukar gå att hitta en eller två generationer äldre i7-paket som presterar betydligt bättre för under 2000 kr.

Brukar du hitta såna paket ofta? Med 32GB ram samt en liknande aio-vattenkylning? Det brukar inte jag...

Jag körde detta system med ett Radeon RX Vega 64 och tyckte att det funkade helt okej för mig när det skulle spelas. I 1080p då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaimor:

Brukar du hitta såna paket ofta? Med 32GB ram samt en liknande aio-vattenkylning? Det brukar inte jag...

Jag körde detta system med ett Radeon RX Vega 64 och tyckte att det funkade helt okej för mig när det skulle spelas. I 1080p då.

Hmm, jag köpte en 4770K med 32 GB, moderkort och en större tornkylare för 1800 kr innan jul.

Jag byggde en dator med en 6600k och 1660 Super för några månader sedan. Den fungerade okej i Fortnite, vilket var det avsedda ändamålet, men i mer krävande spel fick jag förfärliga frame times då och då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lil_tiger.95:

Börjar med ett bud på 1000 spänn

Tack men du har nog inte läst annonstexten.

Mvh
Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av gulenay:

Tack men du har nog inte läst annonstexten.

Mvh
Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyx:

Säker att du inte skickar?

Hej.
Ja, jag är säker på att jag inte skickar.
Tack för visat intresse dock!

Mvh
Johan