Permalänk
Medlem

Lian-li TU150 TG Svart

Hej!
Efter jag råkade spontanköpa ett annat chassi är det dags att sälja mitt "gamla".
Det är ett svart Lian-Li TU150 TG, svart utförande.

Det köptes på Webhallen 26/12-2019 för 1290kr.

Det är i bra skick, finns dock ett märke på ena sidopanelen, längst ner, se bild.

Kastar med en gammal oanvänd Zalman "1225ASH"-120mm fläkt.

Vid smidig affär kan jag även skicka med dessa för lite tillägg:
Noctua F12-fläkt - 100kr extra
Magnetisk RGB-slinga - 100kr extra

Alla tillbehör inkl. kartong finns kvar.

Föredrar någon som hämtar chassit, kan i värsta fall skicka om lokala intresset är lågt.
Då ska dock betalning ske via swish innan.

Det finns i Kallebäck.

Jag har köpt och sålt mycket här genom åren, finns referenser etc.

Undvik skambud, priset är vad jag önskar få för chassit.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Om nu ingen Glenn kommer och köper det, vad tror du frakt skulle ligga på...?

Visa signatur

[MSI SpeedSter-FA4][Pentium M 770@160*16][X800GTO2 LE][A-Data PC4300 2GB][Maxtor 300GB S-ATA 16MB][NEC ND-3520A IDE][Thermaltake Xaser Tsunami Svart Aluminium][Hiper Type R 480W] //Betty (Kung Pow) [Outdated]

Permalänk
Medlem

@Betty (Kung Pow):

Ja du, chassit väger 4,5kg, sen plus lite skruv å bös inkl. kartong, lander väl på 5-5,5kg.
går det på max 5kg tar Postnord 149kr med skicka lätt.
Om det väger mer än 5kg kostar det 199kr.

Permalänk

Ja då var det tyvärr inte så långt ifrån ett nytt istället :/

Visa signatur

[MSI SpeedSter-FA4][Pentium M 770@160*16][X800GTO2 LE][A-Data PC4300 2GB][Maxtor 300GB S-ATA 16MB][NEC ND-3520A IDE][Thermaltake Xaser Tsunami Svart Aluminium][Hiper Type R 480W] //Betty (Kung Pow) [Outdated]

Permalänk
Medlem

@Betty (Kung Pow): Nä precis, det är ju lite nackdelen då, sen föredrar jag att sälja i person då det inte blir några överaskningar för köparen.

Permalänk
Skrivet av Celphish:

@Betty (Kung Pow): Nä precis, det är ju lite nackdelen då, sen föredrar jag att sälja i person då det inte blir några överaskningar för köparen.

Förståeligt, var ju nån skada på den, men hade nog gjort lite åverkan jag också, tänkte modda in ett atx agg

Visa signatur

[MSI SpeedSter-FA4][Pentium M 770@160*16][X800GTO2 LE][A-Data PC4300 2GB][Maxtor 300GB S-ATA 16MB][NEC ND-3520A IDE][Thermaltake Xaser Tsunami Svart Aluminium][Hiper Type R 480W] //Betty (Kung Pow) [Outdated]

Permalänk
Medlem

Chassit är nu reserverat till min kompis. Återkommer om något ändrar sig.