GTX 1070, Ryzen 3300x, 144hz 34" curved... Streamingpaket?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NotNiklas:

Skulle det möjligtvis vara så att du kommer förbli Göteborg någon dag i sommar. Köper mer än gärna skärmen isåfall.
Mvh Elias

Har dig i åtanke om endast datorn blir såld, annars kanske vi kan mötas upp i Uddevalla? Vad tänker du för pris? Den är endast runt 45 dagar gammal, toppskick.

Permalänk
Medlem

6000 och kan hämtas i uddevalla?

Permalänk
Medlem

Hej igen, vilken DAC hade du?

Permalänk
Medlem

Något bud på DT990?

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG - ASUS TUF X670E Plus - Ryzen 7600X / H150i Elite LCD - Corsair 32GB DDR5 @6000 - 7900XT OC TUF - Gigabyte nVme 500GB OS-PRG - Kingston NV2 2TB - 4TB HDD x 2 - SteelS Apex 7 + Razer Viper Ultimate - SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S - AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk

Reservationspris? När slutar budgivningen?

Jag bjuder 6200:- och avhämtning (om vi kan mötas i Uddevalla).

EDIT: för datorn obviously

Permalänk
Skrivet av Chrillthebill:

Relativt nybyggd dator + skärm säljes då jag ännu en gång tappat intresset lika fort. Endast upphämtning. Har använts till streaming. Testar först här innan jag lägger ut på Blocket.

AMD Ryzen 3 3300X 3.8GHz 18MB

ASUS ROG STRIX B450-I GAMING

Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance

Noctua NH-D15 chromax Svart

CableMod PRO ModMesh Extension Kit - Vit

Lian Li TU150 - Silver

Corsair SF600 / 600W / SFX / 80+ Gold

ASUS GTX 1070 TURBO - ny kylpasta förra veckan.

AOC 34" CU34G2X VA 21:9 Curved 144 Hz

+ 3 fläktar med RGB och kontroll

Har även schyssta tillbehör att sälja med, G703, Beyerdynamic + DAC lurar, streamingmikrofon m.m

Tror jag fått med allt. Buda på så får vi se vart vi hamnar!
/Christian

Läs hela annonsen här

Hej igen,

Har du någon uppdatering?

Ludde

Permalänk
Avstängd
Skrivet av gambiafarfar:

Hej igen,

Har du någon uppdatering?

Ludde

Hej och ursäkta, har inte alls varit aktiv här sedan datorn packades ner. Dator, skärm samt en del tillbehör är kvar som lurar, DAC, mus och tangentbord.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av gambiafarfar:

Reservationspris? När slutar budgivningen?

Jag bjuder 6200:- och avhämtning (om vi kan mötas i Uddevalla).

EDIT: för datorn obviously

Jag kan absolut mötas i Uddevalla då jag åker dit titt som tätt. Till rätt pris såklart.

Permalänk

Riktpris till musen?

Permalänk
Medlem

@Chrillthebill du skrev till mig att du hade fått bud på 18k för allt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av iffelito:

@Chrillthebill du skrev till mig att du hade fått bud på 18k för allt.

Det stämmer bra, det var tyvärr inte lika seriöst som jag hoppades. Allt finns alltså kvar och har även inväntat svar från dig. Hör av dig till mig i PM om intresset fortfarande finns kvar. Annars vad det en hyfsat onödig kommentar vad eller vilka bud jag fått, ingen aning varför det skulle behöva belysas då jag skrev över att det mesta finns kvar.

Permalänk
Medlem

GTX 1070 är alltså kvar med (relativt rörig tråd). :)?

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Izenoz:

GTX 1070 är alltså kvar med (relativt rörig tråd). :)?

Frukstansvärt rörigt. Jag får nästan be någon mod låsa denna och sälja delarna separat om ingen nappar på allt. Har ett par intresserade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrillthebill:

Frukstansvärt rörigt. Jag får nästan be någon mod låsa denna och sälja delarna separat om ingen nappar på allt. Har ett par intresserade.

Det är ingen fara, svårt att hänga med i vad som är och inte så att säga bara

Vad har du för "köp nu pris" på kortet?

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Izenoz:

Det är ingen fara, svårt att hänga med i vad som är och inte så att säga bara

Vad har du för "köp nu pris" på kortet?

Inget skulle säljas i delar var tanken, jag lägger upp en ny annons om det blir aktuellt.

Permalänk
Skrivet av Chrillthebill:

Jag kan absolut mötas i Uddevalla då jag åker dit titt som tätt. Till rätt pris såklart.

Givetvis ska det vara rätt pris. Antar att mitt bud för enbart datorn på 6200:- inte är tillfredsställande? Är 7000:- godtagbart?

Mvh

Permalänk
Avstängd
Skrivet av gambiafarfar:

Givetvis ska det vara rätt pris. Antar att mitt bud för enbart datorn på 6200:- inte är tillfredsställande? Är 7000:- godtagbart?

Mvh

Jag kan tänka mig 7000kr med ett GTX 970, eller 8500kr med GTX 1070. Men detta är absolut det lägsta jag vill gå i sådana fall, samt att jag är trött på alla bud på delar hit och dit, därav prioriterar jag folk (dig) som vill köpa komplett. Skicka PM så tar vi det därifrån, ska ner till Uddevalla i dagarna.

Permalänk
Avstängd

Allt sålt förutom; Beyerdynamic + DAC (Fiio3), och mikrofonen.