Diverse komponenter, gamla och nya

Permalänk
Medlem

Diverse komponenter, gamla och nya

Dags att göra plats för ny skit!
Lägger gärna upp bilder om något intresse visas.

Priserna nedan är bara förslag, gillar ni inte dom så är det fritt fram att presentera era bud I TRÅDEN så får vi se om jag nappar. Köparen står så klart för frakten. Upphämtning sker i centrala Göteborg. Om det inte står så finns inget kvitto på produkten.

Byten som kan vara intressanta är SFF-chassin/nätagg och (moderna) grafikkort.

Chassi: 400kr
NZXT MANTA
Svart. I orginalkartong. Kanske fattas någon skruv som följde med men jag har försökt samla så många jag hittade. Kommer med integrerad PWM-hubb på baksidan av moderkortsplåten. Fönsterlös modell.
Kan skickas.

PSU: 900kr
Corsair RM750x
Komplett i kartong, alla orginalkablar. Har aldrig blivit hårt belastad så fläkten har inte snurrat många varv. Fri från damm. Kvitto finns från Webhallen.
Kan skickas.

CPU 1:
Intel i3-2120T
Kan skickas.

CPU 2:
Intel Pentium G2020T
Kan skickas.

GPU:
Gigabyte 660 (GV-N660OC-2GD)
Saknar orginalkartong men kan emballera så gott det går och skicka kortet.

Paket 1: 700kr
MB: Lenovo OEM B85 mATX - inkl. IO-plåt
CPU: Intel i5-4440
RAM: 4x4GB 1600 MHz DDR3 - kommer från 3 olika slaktade datorer. Testat med memcheck, klarar 4/4 test utan fel.
Kylare: Sitter en enkel stockliknande kylare monterad.
Skickas ej.

Paket 2: 400kr
MB: MSI H55M-ED55 mATX
CPU: Intel i5-650
RAM: 2x4GB Corsair Vengeance - en av stickorna har inte längre kvar sin heatspreader då den inte fick plats under en D14 som satt i en annan dator en gång i tiden men det är matchande stickor.
Skickas ej.

Paket 3: 700kr
Chassi och MB från en Acer Nitro N50-600
Ganska kompakt chassi med plats för ATX nätagg. Moderkortet har en väldigt märklig formfaktor (Acer OEM) men har 2st M.2-platser och USB typ C på frontpanelen. Kan husa en kompetent gamingdator. Tror man får in 2st 2,5"/3,5" HDDs. Chipset B360, socket LGA1151, 4st RAM-slots.
Skickas ej.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är NZXT manta vit eller svart?

Permalänk
Medlem

@Hugkl: Sorry, det missade jag att skriva! Chassit är helsvart. Uppdaterade annonsen. Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hubbe88:

Dags att göra plats för ny skit!
Lägger gärna upp bilder om något intresse visas.

Priserna nedan är bara förslag, gillar ni inte dom så är det fritt fram att presentera era bud I TRÅDEN så får vi se om jag nappar. Köparen står så klart för frakten. Upphämtning sker i centrala Göteborg. Om det inte står så finns inget kvitto på produkten.

Byten som kan vara intressanta är SFF-chassin/nätagg och (moderna) grafikkort.

Chassi: 400kr
NZXT MANTA
Svart. I orginalkartong. Kanske fattas någon skruv som följde med men jag har försökt samla så många jag hittade. Kommer med integrerad PWM-hubb på baksidan av moderkortsplåten. Fönsterlös modell.
Kan skickas.

PSU: 900kr
Corsair RM750x
Komplett i kartong, alla orginalkablar. Har aldrig blivit hårt belastad så fläkten har inte snurrat många varv. Fri från damm. Kvitto finns från Webhallen.
Kan skickas.

CPU 1:
Intel i3-2120T
Kan skickas.

CPU 2:
Intel Pentium G2020T
Kan skickas.

GPU:
Gigabyte 660 (GV-N660OC-2GD)
Saknar orginalkartong men kan emballera så gott det går och skicka kortet.

Paket 1: 700kr
MB: Lenovo OEM B85 mATX - inkl. IO-plåt
CPU: Intel i5-4440
RAM: 4x4GB 1600 MHz DDR3 - kommer från 3 olika slaktade datorer. Testat med memcheck, klarar 4/4 test utan fel.
Kylare: Sitter en enkel stockliknande kylare monterad.
Skickas ej.

Paket 2: 400kr
MB: MSI H55M-ED55 mATX
CPU: Intel i5-650
RAM: 2x4GB Corsair Vengeance - en av stickorna har inte längre kvar sin heatspreader då den inte fick plats under en D14 som satt i en annan dator en gång i tiden men det är matchande stickor.
Skickas ej.

Paket 3: 700kr
Chassi och MB från en Acer Nitro N50-600
Ganska kompakt chassi med plats för ATX nätagg. Moderkortet har en väldigt märklig formfaktor (Acer OEM) men har 2st M.2-platser och USB typ C på frontpanelen. Kan husa en kompetent gamingdator. Tror man får in 2st 2,5"/3,5" HDDs. Chipset B360, socket LGA1151, 4st RAM-slots.
Skickas ej.

Läs hela annonsen här

Inköpsdatum på PSUn?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem

@hubbe88: Jag kan mötas upp för GPUn. 100:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Inköpsdatum på PSUn?

Den köptes 2015-12-12, på lådan står det att Corsair lämnar 7 års garanti.

Skrivet av Lucas!:

@hubbe88: Jag kan mötas upp för GPUn. 100:-

Bud noterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hubbe88:

Den köptes 2015-12-12, på lådan står det att Corsair lämnar 7 års garanti.

Bud noterat.

Får dessvärre ett Corsair RM750 V2 750W för 1198:- med full garanti. Så måste stå över.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk

Jag budar 200 för GPUn. Kan också mötas upp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inreklossar:

Jag budar 200 för GPUn. Kan också mötas upp.

Noterat. Låter den ligga ett tag till. Min förhoppning är fortfarande att någon ska vara intresserad av att hämta flera grejer samtidigt. Jag har inte bråttom med att sälja, så jag prioriterar volym så att säga.

Permalänk
Skrivet av hubbe88:

Noterat. Låter den ligga ett tag till. Min förhoppning är fortfarande att någon ska vara intresserad av att hämta flera grejer samtidigt. Jag har inte bråttom med att sälja, så jag prioriterar volym så att säga.

Hej igen! Sugen på att sälja gpun än?