Astronom, ordvitsare och flöjtkonnässör vinner i MSI:s B550-tävling

Trädvy Permalänk
Cyberman
Registrerad
Dec 1999

Astronom, ordvitsare och flöjtkonnässör vinner i MSI:s B550-tävling

Efter hård kamp står nu tre segrare klara i MSI:s B550-batalj, vilka belönas med moderkort, grafikkort och tangentbord.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2017

Hängde själv inte riktigt med i att man skulle/borde skriva beskrivningar till namnen också

Dator 1: MSI Tomahawk Max, Ryzen 3700X, Sapphire Pulse RX 5700 XT, Ballistix Elite 2x8 GB 3200 MHz cl15, Corsair Force MP510 960 GB, Scythe Kaze Master Pro, Plusdeck 2c Dator 2: MSI Z97-S02, Intel i7-4790k, GTX 970, 4x4 GB 1600 MHz, Samsung 860 EVO 500 GB, HDD 1 TB. Dator 3: Lenovo ThinkPad T480s

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011

Grattis! May the ESD-Force Be Ever In Your Favor

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jul 2006

Vinnaren var riktigt bra!

NZXT H440 | Corsair AX750 | Asus P8P67 Pro B3 | Intel 2500k med Phanteks PH-TC14PE | 8gb Corsair Vengeance | Asus GTX 970 STRIX | 120GB Intel 320 | 250GB Samsung 840 basic | 2TB Seagate Barracuda Green

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingfors
Registrerad
Jan 2013

Grattis.

Aha borde väl ha flörta med MSI och lagt till en essä om produkterna för att ens vinna, noterat.

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Trädvy Permalänk
Lyxfällan 🎮
Andreas Eklöv
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2015

@ZothOmmog: Det är inte MSI som valt vinnaren utan vi i redaktionen, för att det helt enkelt var bra Det vinnande bidraget har väl ingen essä om MSI:s produkter? Den tar avstamp i ett astronomiskt tema och använder det som bas för sitt bidrag, riktigt snyggt gjort tycker vi och därför blev det det vinnande bidraget.

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Trädvy Permalänk
Testpilot
Plats
Ängelholm
Registrerad
Aug 2014

Fina förslag och värdiga vinnare! Grattis!

Intel i9 10900k @5,2Ghz, TT Pacific W5, MSI Z490-i UNIFY, G-Skill Trident Z 2x8gb @4000mhz cl14, Palit RTX 2080ti Pro Gaming OC med EK Vector Copper, 2xSamsung 960 EVO 500gb M2, Samsung 850 PRO 256gb, Corsair SF750, EK D5 Revo, 2x240mm EK PE, Acer X34A 1440p 100hz IPS G-sync, custom-chassi
Galleri Powder - custom loop bakom bildskärmen | Galleri chassimod The Rocket

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2020

Wow jag hade läskigt liknande bidrag som vinnaren: Eclipse, Comet, Hypernova och Quasar! Men måste säga att vinnaren sålde in det väldigt snyggt så får gratulera till det 🙂
(Kunde inte posta nu utan att bekräfta medlemskapet så blev osäker på om bidraget skickats in)

Trädvy Permalänk
Skribent
Arvid Wittwång
Registrerad
Mar 2016
Skrivet av Överklockad_gasklocka:

Hängde själv inte riktigt med i att man skulle/borde skriva beskrivningar till namnen också

Det var inte alls något krav och bland bidragen finns också många bra självförklarande namnkvartetter. Med omkring 500 starka bidrag blev dock utfallet här att de tre bästa är sådana med vissa tillägg utöver namnen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vid datorn
Registrerad
Feb 2007

Noobkakans tema är absolut en vinnare! Namnen han valt ut faller inte på tungan dock, Nova = skräp shotgun från CS:GO till exempel .

Får alltid lite obekväma rysningar när jag ser/hör MSI's dragon tema.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2004

Satte nästan kaffet i halsen. "Smaugar det så kostar de" hahaha jag hade korat vinnaren direkt där.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingfors
Registrerad
Jan 2013

@loevet

Nä men i jämförelse med mina 4 ord kändes det som en essä

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Trädvy Permalänk
Lyxfällan 🎮
Andreas Eklöv
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2015

@ZothOmmog: Haha, ja det är klart, allt är ju relativt förstås

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hammarby Sjöstad
Registrerad
Nov 2004

Grattis bra jobbat. Jag tyckte min egen var bra men det var väldigt bra vinnare!