Permalänk
Medlem

Android Mobiltelefon

Är i behov av en ny mobiltelefon. Vet att många har sina gamla telefoner liggandes som behöver en ny användare. Är ute efter en Android med bättre prestanda än Samsung Galaxy S7. Vill helst att telefonen ska vara utan stora sprickor och annat. + om telefonen inte är låst till någon operatör, annars behöver jag låsa upp den och priset jag kan tänkas betala gå ner. Prisidé, runt 1500-4000kr med lite svängrum.

Skriva vad ni har för telefoner nedan.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Fractal Design Meshify C, ASUS ROG Strix B450-E, AMD Ryzen 5800X3D
Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC, DDR4 32GB

Permalänk
Medlem

Min flickvän har en Samsung galaxy S8 till salu, mycket bra skick (dvs inga repor eller sprickor), upplåsning är fixad/betald.
Kommer gärna med bilder om du är intresserad, hon tänker sig 2500:-

Det ingår ej några tillbehör eller kartong.

Permalänk
Medlem

@Xaio: Skippar den dealen

Visa signatur

Fractal Design Meshify C, ASUS ROG Strix B450-E, AMD Ryzen 5800X3D
Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC, DDR4 32GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av J4N50N:

@Xaio: Skippar den dealen

Alright, fortsatt lycka i sökandet

Permalänk
Medlem

Jag har en Huawei Mate 10 pro liggandes. Nästintill nyskick då den alltid haft skärmskydd (har just nu skärmskydd av glas) samt haft skal på den 90% av tiden.

Den har bara legat i en låda mestadels av tiden då jag fick jobbmobil som jag använt privat. Använd kanske 5 månader.

Prisidé kanske 2000 kr exklusive tillbehör och originalkartong. Kan slänga med en laddare vid behov, men denna är använd betydligt mer och ser lite använd ut.

Hör av dig om du vill ha bilder eller mer info.

Permalänk

Jag har en Razer phone 2 som plastgallrena har lossnat från. Inget annat att anmärka på förutom nån skråma på kanten. 1500 hade jag tänkt mig.

Visa signatur

CM Silencio 600 | 9900ks@ 5.2ghz | Nh-d15 | 2080ti med morpheus II | 16gb 3200mhz ddr4 | Lepa G1600 | maximus xi hero | 840 evo 128gb, M500 240gb x 2, 860 1tb | Lagring: 3tb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZeneBent:

Jag har en Huawei Mate 10 pro liggandes. Nästintill nyskick då den alltid haft skärmskydd (har just nu skärmskydd av glas) samt haft skal på den 90% av tiden.

Den har bara legat i en låda mestadels av tiden då jag fick jobbmobil som jag använt privat. Använd kanske 5 månader.

Prisidé kanske 2000 kr exklusive tillbehör och originalkartong. Kan slänga med en laddare vid behov, men denna är använd betydligt mer och ser lite använd ut.

Hör av dig om du vill ha bilder eller mer info.

Skrivet av ViktorB95:

Jag har en Razer phone 2 som plastgallrena har lossnat från. Inget annat att anmärka på förutom nån skråma på kanten. 1500 hade jag tänkt mig.

@ZeneBent: Tack för offret men vill helst att det inte ska finna en hemknapp på telefonen, tackar därför nej

@ViktorB95: Har en polare som har en exakt likadan telefon som jag fick provtesta, även om priset är bra så blir jag tvungen att tacka nej. Även om det är en maskin så gillar inte riktigt hur den känns i handen.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C, ASUS ROG Strix B450-E, AMD Ryzen 5800X3D
Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC, DDR4 32GB

Permalänk
Medlem

@J4N50N

Det finns ingen fysisk hemknapp på den telefonen. Men lycka till i letandet.

Permalänk

@J4N50N Ingen fara!

Visa signatur

CM Silencio 600 | 9900ks@ 5.2ghz | Nh-d15 | 2080ti med morpheus II | 16gb 3200mhz ddr4 | Lepa G1600 | maximus xi hero | 840 evo 128gb, M500 240gb x 2, 860 1tb | Lagring: 3tb |

Permalänk

Med en budget på 4k så är den nya oneplus som släpps när som helst, annars hade jag tittat på en Redmi Note tel som säljs ovet disk i många affärer tex Media Markt

Permalänk
Medlem

@Pierre232: Såg det igår, tänker att jag köper den om det inte kommer någon med en bättre deal här

Visa signatur

Fractal Design Meshify C, ASUS ROG Strix B450-E, AMD Ryzen 5800X3D
Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC, DDR4 32GB

Permalänk
Skrivet av J4N50N:

@Pierre232: Såg det igår, tänker att jag köper den om det inte kommer någon med en bättre deal här

OnePlus Z ryktas släppas den 10 juli, men det är om exakt en månad ifall det stämmer. Jag Kommer själv att beställa en, men lägger beställningen så fort det går!
Lycka till.!

Permalänk
Inaktiv

Samsung Galaxy A6 i oöppnad förpackning av intresse?

Permalänk
Medlem

@anon198815: Lite för "budget" om du förstår vad jag menar så tackar nej. Finns ny att köpa för ca 2.5k och skulle helst se en större uppgradering jämfört med den gamla. Hoppas du förstår

Visa signatur

Fractal Design Meshify C, ASUS ROG Strix B450-E, AMD Ryzen 5800X3D
Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC, DDR4 32GB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av J4N50N:

@IsakLonnkvist: Lite för "budget" om du förstår vad jag menar så tackar nej. Finns ny att köpa för ca 2.5k och skulle helst se en större uppgradering jämfört med den gamla. Hoppas du förstår

Ingen fara, jag förstår

Permalänk
Medlem
Skrivet av ViktorB95:

Jag har en Razer phone 2 som plastgallrena har lossnat från. Inget annat att anmärka på förutom nån skråma på kanten. 1500 hade jag tänkt mig.

Jag kan vara intresserad, tappade min mobil i backen och vill ha en ny telefon utan att lägga massa pengar, men är lite intresserad av batteritid iaf och om den får eller kommer få android 10. Kan i princip inget om telefonen.

Visa signatur

Intel NUC :(

Permalänk
Skrivet av Akerhage:

Jag kan vara intresserad, tappade min mobil i backen och vill ha en ny telefon utan att lägga massa pengar, men är lite intresserad av batteritid iaf och om den får eller kommer få android 10. Kan i princip inget om telefonen.

Håller på och ska sälja telefonen till en redan men avböjer han så hör jag av mig!

Visa signatur

CM Silencio 600 | 9900ks@ 5.2ghz | Nh-d15 | 2080ti med morpheus II | 16gb 3200mhz ddr4 | Lepa G1600 | maximus xi hero | 840 evo 128gb, M500 240gb x 2, 860 1tb | Lagring: 3tb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pierre232:

OnePlus Z ryktas släppas den 10 juli, men det är om exakt en månad ifall det stämmer. Jag Kommer själv att beställa en, men lägger beställningen så fort det går!
Lycka till.!

Finns det något pris på denna än?

Visa signatur

Intel NUC :(

Permalänk
Skrivet av Akerhage:

Finns det något pris på denna än?

Har fortfarande inte sett något pris men den listas på prisjakt med fel specs iaf. Finns ingen info på hemsidan heller tyvärr
Mvh

Permalänk
Skrivet av Pierre232:

Har fortfarande inte sett något pris men den listas på prisjakt med fel specs iaf. Finns ingen info på hemsidan heller tyvärr
Mvh

Vet inte om det är den nya oneplus norso. Jag den verkar ha bytt namn till, går att förbeställa om 14tim på hemsidan. Mvh

Permalänk
Skrivet av Pierre232:

Har fortfarande inte sett något pris men den listas på prisjakt med fel specs iaf. Finns ingen info på hemsidan heller tyvärr
Mvh

Vet inte om det är den nya oneplus z. Oneplus släpper en telefon om 14tim,antar att det är samma.
Den verkar ha bytt namn till OnePlus Nord och går att förbeställa om 14tim på hemsidan. Mvh

Permalänk

Oneplus Nord (tidigare kallad X och Z, iaf tror jag att det är samma 📞) ska enligt rykten kosta 349$ med SD765 bla ovh 6,3" skärm enligt Evan Blass!

Börjar bli närma sig nu iaf, jagr i behov av en ny telefon, får se om det blir denna eller en redmi Note som är jämförbara i specs en så det hä ger på priset och designen.
Har aldrig varit så nöjd som med min redmi Note 7 128gb minne och 8kärnig cpu och en 48mp kamera för 2600 på netonnet.
Fantastiskt telefon för växelpengar, slipper vara livrädd föratt den ska gå i asfalten. Mvh