Kan vi få ett subforum för SFF?

Permalänk
Medlem

Kan vi få ett subforum för SFF?

Känns som det hade varit väldigt trevligt att ha allt som rör SFF på en separat plats

Förlåt om förslaget tagits upp innan, och hoppas jag inte gör något jag inte får.

//Jonte

Visa signatur

Error 404, System not found!

Permalänk
Medlem

Du menar SFF va? Small Form Factor.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem
Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

@lambdan: Japp. fixade det nu

Visa signatur

Error 404, System not found!

Permalänk
Medlem

Låter som en ypperlig ide.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Inaktiv

Jag är också för. Alltid saker som skiljer mot större byggen så mer fokuserad diskussion vore fint. Och mer utrymme för allmän diskussion och projekt folk pysslar med.

Ncase M1 togs fram av forumanvändare på HardOCP en gång i tiden. Vore kul att se liknande projekt få möjlighet att ta fart även här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Jag är också för. Alltid saker som skiljer mot större byggen så mer fokuserad diskussion vore fint. Och mer utrymme för allmän diskussion och projekt folk pysslar med.

Ncase M1 togs fram av forumanvändare på HardOCP en gång i tiden. Vore kul att se liknande projekt få möjlighet att ta fart även här.

Något i stil med Thor Zone Mjolnir?

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1513135-mjolnir-9-7l-u...

Förslaget om ett SFF-forum understödes!

Och lite taggar: @Dimestam @JonasT

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*Tråd flyttad till Feedback till SweClockers*

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär