Gamingfåtölj för mus och tangentbord?

Permalänk
Medlem

Gamingfåtölj för mus och tangentbord?

Hej!
Behöver få till en ergonomisk fåtölj som jag kan sitta och spela framför tvn i och har googlat en massa men hittar i princip inget alls som kan inspirera till hur man kan få till något snyggt och bra.
Tänker mig någon retro seconhandfotölj som jag bygger om lite eller möjligtvis att bygga en från scratch om det inte blir en alltför krånglig design.
Tips någon?

Permalänk
Medlem

Kan du inte bara göra ett minibord med hjul på benen?

Visa signatur

Error 404, System not found!

Permalänk
Moderator
Forumledare

@JeeyBee: Du kan ju köra en skön stol och sen köpa till en liknande lösning för bord

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Ja det lutar åt något sådant, det svåra är att hitta en med armstöd som inte gör att axeln hamnar i ett dåligt läge men det kan ju lösas med ett bord som fungerar som armstöd också.

Permalänk
Medlem

Annars är det här ett av mina favoritgallerier här på SweC. https://sweclockers.com/galleri/14734-bord-till-gamingfatolj

Permalänk
Medlem

Nice! Något sådant får det nog bli, hämtade precis en Poängfåtölj som har rätt så låga armstöd så den borde fungera.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag gillar IKEAs Strandmon. Tycker inte om att Poäng sviktar när man rör sig. Den är lite som att sitta i en gungstol.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem
Skrivet av giplet:

Jag gillar IKEAs Strandmon. Tycker inte om att Poäng sviktar när man rör sig. Den är lite som att sitta i en gungstol.

Kul att det är sån skillnad, jag är precis tvärt om. Eller jag sitter i ett strandmon just nu och skriver det här, men gillar poäng just för att den gungar lite.