Dator i delar (i7-4790K, noctua NH-D15, PSU, AX-nätverkskort m.m.)

Permalänk
Medlem

Dator i delar (i7-4790K, noctua NH-D15, PSU, AX-nätverkskort m.m.)

Hej,

Tänkte sälja min stationära dator i delar. Vänligen lämna bud vid intresse.

CPU - Den legendariske i7-4790K med 4 kärnor och 8 trådar. Fungerar finfint och har aldrig känt att jag behövt köra någon manuell överklockning på den. Startbud 1500kr

CPU-fläkt - Noctua NH-D15. Hands down den bästa CPU-fläkten jag varit med om. Går supertyst och kyler bättre än vad många top-tier vattenkylningssystem kan göra. Levereras med långvarig garanti från inet.se. Startbud 500kr

Moderkort - Gigabyte Z97P-D3, Moderkort med bra chipset som CPU'n ovan suttit i. Startbud 400kr

RAM - Corsair Vengeance 4x4GB 1867MHz DDR3 minnen. Memtest86:ade och går som en klocka dom med. Säljes i set om alla 4. Startbud 500kr

PSU - Seasonic Focus GX 850W. 80+ Gold certifierad PSU som är tyst och ska enligt detaljerna leverera finfin ström till datorkomponenterna. Seasonic är även kända för att vara leverantör åt andra PSU-varumärken, därav har jag stort tillit för dem. Levereras med långvarig garanti från inet.se Startbud 800kr

Wi-Fi 6 PCI-E Nätverkskort - ASUS PCE-AX3000. Kombinerat med min AX-router pumpar denna galna hastigheter både internt på LAN och ut mot WAN. Har alltid haft låg ping i spel och jag ser helt ärligt nätverkskabeln som en thing of the past med detta kortet. Levereras med långvarig garanti från inet.se Startbud: 300kr

Chassi - Fractal Design Define C Svart. Ljuddämpat chassi med bra build-kvalité. Levereras med långvarig garanti från inet.se. Detta chassit skickas tyvärr inte. Startbud 500kr

Det går även bra att lämna bud på hela burken. Detta förutsätter såklart att jag inte sålt någon av delarna. Alla delar förutom chassit går att skicka på köparens begäran. Det går även bra att hämta delarna i Limhamn.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du något tänkt pris för hela komplett? Kan hända att systerns barn är intresserade. Bor själv på limhamn.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

Bjuder 2500 för rubbet + hämtning.

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk

Har du kvar low bracket plåten för ASUS PCE-AX3000? Isåfall intresserad.

Visa signatur

[ "The things you own end up owning you." -Tyler Durden, Fight Club ]
[ "This job would be great if it wasn't for the fucking customers." -Randal, Clerks. ]

Permalänk
Medlem

@Adnerhill jag kan tänka mig 4000kr för hela burken med samtliga ovannämnda komponenter. Då blir det alltså billigare än startbuden jag lagt ut för delarna. Återkom om det låter rimligt!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 3ooo:- för allt med hämtning.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eckelhesten:

@Adnerhill jag kan tänka mig 4000kr för hela burken med samtliga ovannämnda komponenter. Då blir det alltså billigare än startbuden jag lagt ut för delarna. Återkom om det låter rimligt!

Vi hoppar, tydligen ville dom ha nyare saker....

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Skrivet av Eckelhesten:

Toppen! Om du inte får en som budar på rubbet så lägger jag 300:- plus frakt

Visa signatur

[ "The things you own end up owning you." -Tyler Durden, Fight Club ]
[ "This job would be great if it wasn't for the fucking customers." -Randal, Clerks. ]

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av Noctuan för utropspriset om du inte redan sålt den.

Permalänk
Medlem

Ingenting är sålt än så jag noterar ditt intresse. Har uppe annonsen i några dagar till.

Permalänk
Medlem

Letar egentligen efter ett annat z97-moderkort men det går trögt så man kanske måste vidga sig lite.

Bjuder 400 (+frakt) för Gigabyte Z97P-D3 (Förutsatt att i/o-skölden följer med).

Permalänk

Budar 350 kr + frakt för ASUS PCE-AX3000

Visa signatur

5600 - 3600 MHz 16 GB - B550-F - 2060 SUPER - ENTHOO EVOLV - NH-D15

Permalänk

Om du pallar skicka kylaren så bjuder jag 550 kr för den (fraktkostnad inräknad), tänkte skrämma upp min gamla 2600K ytterligare

ps. räknar med att NH-D15 har 2 fläktar, var är den andra?

tillägg
Visa signatur

"What sharp little eyes you've got"

Permalänk
Medlem

@XerxesYngve den andra sitter monterad i chassit. Jag tackar för budet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eckelhesten:

Ingenting är sålt än så jag noterar ditt intresse. Har uppe annonsen i några dagar till.

Gott, jag kan komma och hämta den i Malmö vardagskvällar. Jag budar således utan fraktkostnad inräknad.

PS. Vilka delar från orginalförpackningen följer med?

Permalänk
Medlem

@Ga22be alla delar följer med. Det följer även med extradelar som jag fått efter att ha mailat noctua. (tjockare gummihörn så att man kan köra fläktarna i pull/pull-setup)

Permalänk
Medlem

@allihopa

Får jag inget bättre bud på hela burken så kommer jag från och med imorgon börja slutföra affären med de som budat.

Just nu ser det ut så här:

AX-nätverkskort: @phoenix96 350kr + frakt

Noctua NH-D15: @Ga22be 500kr + upphämtning

Z97 moderkort: @nirgend 400kr + frakt (io-plåt följer klart med)

Har fått bud på PSU och RAM på blocket också, därav går affärerna av imorgon om ingen ger 4000kr eller mer för hela rubbet.

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 800kr för processorn + hämtning då :).

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eckelhesten:

@allihopa

Får jag inget bättre bud på hela burken så kommer jag från och med imorgon börja slutföra affären med de som budat.

Just nu ser det ut så här:

AX-nätverkskort: @phoenix96 350kr + frakt

Noctua NH-D15: @Ga22be 500kr + upphämtning

Z97 moderkort: @nirgend 400kr + frakt (io-plåt följer klart med)

Har fått bud på PSU och RAM på blocket också, därav går affärerna av imorgon om ingen ger 4000kr eller mer för hela rubbet.

Gott, förutsatt att inget ändras hade jag kunnat svänga förbi efter jobbet imorgon.

Permalänk
Medlem

Define c
Budar 400kr+hämtning.

Permalänk
Medlem

Moderkort - Gigabyte Z97P-D3

Moderkort - Gigabyte Z97P-D3 = 500kr + frakt

Permalänk
Medlem

Blev NH-D15 såld? Annars finns intresse här!

Permalänk
Medlem

@Cronken: Den är tyvärr såld.

Permalänk
Medlem

Finns psu kvar?

Permalänk
Medlem

Är moderkort sålt än? (z97)

Permalänk
Medlem

4790k

Jag köper processorn av dig om den finns kvar.

Permalänk
Medlem

Hej allihopa! Det enda som finns kvar är PSU:n (skriv i PM om du vill köpa den @plyxan).

Ha en trevlig dag.

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av nätaggregatet om det finns kvar.