Tre extrema gamers vinner priser från Cooler Master

Trädvy Permalänk
Cyberman
Registrerad
Dec 1999

Tre extrema gamers vinner priser från Cooler Master

Efter två veckors fotobatalj på forumet vinner tre medlemmar som utövat gaming på oväntade platser varsitt prispaket.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Maj 2004

Stort grattis till vinnarna!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2002

Grattis alla.
p.lindblom bild är väldigt snygg, men jag är imponerad över hox engagemang. Att släpa med sig bord, solceller och en hel stationär burk är seriös gaming!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2020

Vad gamar ettan? Minesweeper? Tycker 3an borde ha vunnit om det inte är photoshoppat. Helt klart mest effort.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2003

Bidrag nummer 3 är ju soklar vinnare.
(No offence p.lindholm som dock står för en snygg bild)

Trädvy Permalänk
Testpilot
Plats
Ängelholm
Registrerad
Aug 2014

Grattis! Så jäkla bra! Bojjen var helt klart bäst! Hade nog satt simen på tredje plats och kobben på andra. Men det är hårfint! Well deserved!

Intel i9 10900k @5,2Ghz, TT Pacific W5, MSI Z490-i UNIFY, G-Skill Trident Z 2x8gb @4000mhz cl14, Palit RTX 2080ti Pro Gaming OC med EK Vector Copper, 2xSamsung 960 EVO 500gb M2, Samsung 850 PRO 256gb, Corsair SF750, EK D5 Revo, 2x240mm EK PE, Acer X34A 1440p 100hz IPS G-sync, custom-chassi
Galleri Powder - custom loop bakom bildskärmen | Galleri chassimod The Rocket

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åkersberga
Registrerad
Okt 2007

3an borde va etta ! hands down most effort ! gg alla dock !

CPU| i7-7700k MoBo| ASUS Maximus IX hero Ram| Gskill Trident z RGB 3200mhz 32gb GPU| 2080Ti Strix OC Storage| 2x M.2 ssd samsung 960 1x 500gb 1x 250gb 1x500gb samsung 750 evo 1x6tb hdd baracuda Cooler| Kraken x62 PSU| EGVA Supernova g2 850w
Display|Asus ROG Swift PG278QR ASUS PB278Q

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2017

Jag hade hoppats att en stationär setup med all dess ansträngning skulle vinna!

Dator 1: MSI Tomahawk Max, Ryzen 3700X, Sapphire Pulse RX 5700 XT, Ballistix Elite 2x8 GB 3200 MHz cl15, Corsair Force MP510 960 GB, Scythe Kaze Master Pro, Plusdeck 2c Dator 2: MSI Z97-S02, Intel i7-4790k, GTX 970, 4x4 GB 1600 MHz, Samsung 860 EVO 500 GB, HDD 1 TB. Dator 3: Lenovo ThinkPad T480s

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2012

3an borde ha vunnit.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2016

3an förtjänade första plats.
Hur svårt är det att ta med någon gammal laptop till något udda ställe?
Mest effort på trean, helt klart.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2012

Värdiga prisvinnare alla tre

Angående tidigare effortdiskussion, det är inte helt enkelt eller riskfritt att flänga upp i en boj vid en trafikerad farled. Utöver den uppenbara risken att ramla ner, så ropar yrkestrafiken i området garanterat upp VTS:en om de ser det, vilket förstås kan leda till andra problem. Jag hade nog betydligt hellre brummat ut en stationär setup till en holme med ekan än att göra det i alla fall.

Om man nu ska vara lite glädjedödare, är det diskutabelt huruvida den här sortens tävlingar inte frestar folk att röra sig lite väl nära dumdristighetens gräns?

Nu lurade jag dig allt att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Enköping
Registrerad
Jan 2004

Grattis till alla tre

"Applikation är ett textilt handarbete. Tygbitar sys eller limmas fast på ett underlag i syfte att bli en bild eller ett mönster"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västernorrland
Registrerad
Jun 2010

Grattis till alla tre. Min favorit var dock 3:an

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2015

Riktigt lustiga bilder. Grattis till alla tre!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
jönköping
Registrerad
Mar 2007

Att primera olaglig aktivitet som man gör till vinnaren riskerar att nästa gång kanske någon tar det ett steg för långt. Vinnaren borde diskas i min mening.

Ryzen 3700X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43200 cl 14-14-14-34 3st Fury X 3Dmark HALL OF FAME https://www.3dmark.com/hall-of-fame-2/timespy+graphics+score+... 7420P och 7347P
4K Fire Strike Ultra 9577p https://www.3dmark.com/3dm/22628026?
Time Spy results 11051p
3Dmark

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2008

Första priset var fan klockrent! Hade planer på att hoppa fallskärm, men kom på att jag aldrig har hoppat fallskärm för att jag är så jävla höjdrädd.

Intel i7 6700K | ASUS Z170 Pro Gaming | Palit Geforce GTX 1080 GameRock | 32 GB DDR4 | Fractal Design Define R5 | EVGA Supernova G2 750W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2007

@sesese: Du måste vara rolig på fest!

FULL COUNTER

Trädvy Permalänk
Cooler Master
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2016

Stort grattis till vinnarna, och tack till alla som bidrog Vilket engagemang, vad gör man inte för gamingens skull?

Make It Yours