Watch Dogs: Legion (Ultimate Edition) till salu för 109 kr på Uplay

Permalänk
Medlem

Ni som inte har fått mail, använde ni några points för att få spelet ännu billigare?

Permalänk
Medlem

@Azureye
Jag använde 100 U-points eller va det kallas, fick det iaf för 88 kr.

Permalänk
Medlem

Fick mail men hade kvar spelet i förrgår,
kanske kan upoints transaktionen sätta lite grus i maskineriet.
Det hade ju varit kul att testa annars, de har knappast förlorat någon fullprisköpare hos mig heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azureye:

Ni som inte har fått mail, använde ni några points för att få spelet ännu billigare?

Nope

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azureye:

Japp

Permalänk
Forumledare
Skrivet av Azureye:

Nepp

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azureye:

Nope

Permalänk
Forumledare

Ni som har blivit av med spelet, ligger det kvar i biblioteket?

Permalänk
Relik 📜

Jag har mitt kvar också, inget mail. Antar det kommer!

Permalänk
Medlem

Fick mitt mail för mer än 3½ vecka sedan nu (18 arbetsdagar, de skriver att det ska åtgärdas inom 14 i mailet) och har fortfarande kvar spelet på mitt Ubisoft-konto och inte fått några pengar tillbaka heller, så inte var det bråttom från Ubisofts sida att häva köpet iaf. Någon som fått spelet borttaget ännu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av meanh:

Fick mitt mail för mer än 3½ vecka sedan nu (18 arbetsdagar, de skriver att det ska åtgärdas inom 14 i mailet) och har fortfarande kvar spelet på mitt Ubisoft-konto och inte fått några pengar tillbaka heller, så inte var det bråttom från Ubisofts sida att häva köpet iaf. Någon som fått spelet borttaget ännu?

Spelet är kvar och inget mejl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azureye:

Använde inga points jag heller

Permalänk
Medlem

Mitt ligger kvar och inget mail! Däremot min bror fick mail och hans spel är borta och han köpte lite efter mig! Får se om det ligger kvar när det släpps!:)
Ligger det kvar så får väl brorsan logga in på mitt konto och spela där när jag är klar!

Permalänk
Medlem

Mitt spel är också kvar.

Permalänk
Relik 📜

Nu fick jag mail om återbetalning från PayPal...

Permalänk
Medlem

Fick med en återbetalning, rip.

Permalänk
Medlem

Fick återbetalning här med

Permalänk
Medlem

Fick också tillbaks mina pengar nyss men spelet ligger kvar, konstigt :/

Har inte fått något mail som min bror fick när dom tagit bort spelet.

Permalänk
Medlem

Samma här, återbetalning via PayPal nyss.

Permalänk
Medlem

Fick också återbetalning nyss

Permalänk
Medlem

Står att jag fortfarande äger mitt spel. Får väl se om jag åker dit snart.

Permalänk
Medlem

Fått återbetalning via Paypal, men fortfarande inte fått något mejl och spelet är kvar i biblioteket.

Permalänk
Medlem

Fick också återbetalning idag, spelet försvinner nog snart från biblioteket. Tror inget annat.

Permalänk
Forumledare
Skrivet av Cenorida:

Fått återbetalning via Paypal, men fortfarande inte fått något mejl och spelet är kvar i biblioteket.

Samma här, inget mail, full refund och spel kvar 🤔

Permalänk
Medlem

Har också fått återbetalning via Paypal men inget mail

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av NordhNet:

Samma här, inget mail, full refund och spel kvar 🤔

Same. Aja är ändå inte jätte sugen på spelet xD Tänkte mer kunde man få de billigt så hade jag kunnat testa de. xD

Permalänk
Forumledare
Skrivet av Jinxswe:

Same. Aja är ändå inte jätte sugen på spelet xD Tänkte mer kunde man få de billigt så hade jag kunnat testa de. xD

Exakt så jag känner det. Nu har man ju sparat en sisådär 60h istället 😁

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av NordhNet:

Exakt så jag känner det. Nu har man ju sparat en sisådär 60h istället 😁

Kommer lägga dom pengarna och tiden på Cyberpunk istället xD

Permalänk
Medlem

Finner det lite smålustigt i att de skickat mail med en rabattkod för spelet som kompensation för att de gjort fel, för att sedan återbetala summan men inte ta bort spelet ur biblioteket. Så länge spelet finns kvar i biblioteket så kan du inte köpa samma version i deras shop, dvs du kan inte, även om du vill, nyttja koden och köpa spelet ännu.

Lite roligt att se att de flesta i tråden inte verkar inne på att köpa spelet vid releasen även med nedsatt pris, tyder på att spelet är överprissatt även med rabattkod. Personligen hade jag förmodligen köpt det om koden man fick varit på 30% (50% totalt om man nyttjar clubpoäng).

Permalänk
Medlem

Fått tillbaka pengar på banken från Ubisoft, men ej fått något mail från dem samt att spelet är kvar i bibloteket.