Samsung 970 EVO Plus 1TB NVME SSD + 4 års garanti

Permalänk
Medlem

Samsung 970 EVO Plus 1TB NVME SSD + 4 års garanti

Säljer en Samsung 970 EVO Plus 1TB M.2 NVME SSD.

Fullt fungerande
Otroligt snabb SSD, läshastighet: 3 500 MB/sek och skrivhastighet: 3 300 MB/sek
https://www.inet.se/produkt/4301071/samsung-970-evo-plus-1tb#...

Inköpt på Inet 2019-06-29, kvitto ingår med ca 4 år återstående av garantin från Samsung.

Håller budgivning öppen till på fredag kväll.

Avhämtning i Göteborg alt står köparen för frakt.

Betalning via Swish

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Finns original- eller annan lämplig kartong för frakt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MP-Jan:

Finns original- eller annan lämplig kartong för frakt?

Originalkartong finns tyvärr ej, men ifall den skickas ser jag självklart till så den är paketerad väl och säkert ihop med ESD påse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kellox:

Originalkartong finns tyvärr ej, men ifall den skickas ser jag självklart till så den är paketerad väl och säkert ihop med ESD påse.

Schysst!

Bjuder 1100kr inkl. frakt.

Permalänk
Medlem

@kellox: 1200kr + frakt

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Medlem

1300 + frakt

edit: drar tillbaka mitt bud

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem

1300 + Frakt

Permalänk
Medlem

Budar 1300 kr avhämtning. Swish på plats.

Permalänk
Medlem

Bud noterade!

Permalänk
Medlem

Intresserad för 1400kr plus frakt

Två frågor
1- Varför säljer denna?
2-Vet nån hur man gör en Windows migration med alla installerad programvaror från en NVME SSD till dessa NVME SSD av samma storlek? (om jag vinna denna)

Mvh
Darrenj

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av darrenj:

Intresserad för 1400kr plus frakt

Två frågor
1- Varför säljer denna?
2-Vet nån hur man gör en Windows migration med alla installerad programvaror från en NVME SSD till dessa NVME SSD av samma storlek? (om jag vinna denna)

Mvh
Darrenj

Om du har två NVME platser kan använda Macrium Reflect och göra en ful kopia/avgjutning av din disk direkt till en annan. Om du inte har du kan du först göra en kopia till en disk, och sätta i din nya NVME disk. Sen får du installera Windows på t.ex. ett USB med WinToUSB och bota windows från USB:et. Sen får du installera Macrium Reflect igen och klona över kopian till den tomma NVME.

Permalänk
Medlem
Skrivet av darrenj:

Intresserad för 1400kr plus frakt

Två frågor
1- Varför säljer denna?
2-Vet nån hur man gör en Windows migration med alla installerad programvaror från en NVME SSD till dessa NVME SSD av samma storlek? (om jag vinna denna)

Mvh
Darrenj

Säljer den pga att jag säljer av de flesta av delarna i min dator, då jag just nu bara är i behov av min laptop.

Permalänk
Medlem

1500 + frakt

Permalänk
Medlem

mmmm...
1600kr plus frakt

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

Bud noterade

Permalänk
Medlem

Håller budgivning öppen till fredag kväll.

Permalänk

Bjuder 1700 + frakt

Permalänk
Medlem

Bud noterat