En specifik firefox flik kommer tillbaka vid startup

Permalänk
Medlem

En specifik firefox flik kommer tillbaka vid startup

Hej!

Jag har ett relativt litet problem som ändå driver mig till vansinne. Varje gång jag kommer hem och startar upp datorn och därefter min webbläsare så kommer mitt fönster tillbaka med alla mina flikar, vilket är fine, MEN av någon anledning kommer en specifik flik/tab tillbaka som jag inte hade uppe när jag stängde av datorn. Det känns som att jag måste kommit åt något som gjort den fliken permanent men hittills har jag inte lyckats formulera mig tillräckligt väl för att någon sökmotor ska förstå vad jag vill ha hjälp med.

Taben i fråga är mitt score från en Time Spy run. Om det har med det att göra är det också knepigt för det programmet har jag via Steam och Steam är inte på autostart.

Jag har inga firefoxtillägg i övrigt som borde ha något med det här att göra. Det finns dock tydligen tillägg som tillåter detta. Du kan även göra det bara straight upp genom att högerklicka på taben men det är inte vad som pågår här.

Hur stänger jag av det här?!

Permalänk
Medlem

När du installerade time spy, ändrade den startsidan?
Annars skulle jag installera något antivirusprogram/anti malware vara för att vara säker.
Skulle även kunna testa avinstallera programmet och se om de blir bättre (kan installera de igen efter att ha testat).

Permalänk
Rekordmedlem

Har du använt "fäst flik" ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.