Dreamhack Winter skjuts till nästa år

Permalänk
Melding Plague

Dreamhack Winter skjuts till nästa år

Vinterns stora spelfest får samma behandling som sommarens Dreamhack, det vill säga ett nytt och ännu obestämt datum år 2021.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Trist som fan, men samtidigt tacksamt att Dreamhack tar sitt ansvar i dessa tider.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk

Vi får se det som att då det väl går igång igen sen så har vi mycket att ta igen!
Men året känns fruktansvärt tomt utan eventen

Visa signatur

http://www.solliefoto.se - En hobbyfotografs hem - Datorsystem:
Många, har tappat räkningen....

Permalänk
Medlem
Skrivet av SollieFoto:

Men året känns fruktansvärt tomt utan eventen

Som arbetare på Elmia är jag beredd att hålla med.

Visa signatur

MSI Z370 PRO // Intel i5 8600K // GTX 3070 // 16 GB DDR4

Permalänk

Jag har åkt till dreamhack winter i 8 år på rad nu och detta känns supertrist. Men å andra sidan så är det vettigt. Det är ju rena rama Covid-Hotbox. Jag tror jag har blivit förkyld sju av åtta gånger efter varje lan.

En av mina närmaste vänner fyller år den helgen som det alltid inträffar på. Betyder det att jag måste fira henne nu?
Livet är verkligen upp och ned.

Visa signatur

En shot på det, tack

Permalänk
Lego Master

MEN å NEJ! Detta som skulle bli året jag åkte till DH för första gången. Antar att det inte är menat.
¯\_(ツ)_/¯

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield