Permalänk
Medlem

Skicka skärm utan kartong

Tjena!

Ingen aning var jag skulle lägga denna men har idag LG 34'' UltraGear 34GK950G som det är fel på och den behöver skickas till Inet.

Problemet är att jag inte har kvar kartongen och kontakt med Inet visade att de har ingen kartong de kan låna ut.

Hur gör jag?
Är det någon i Örebro som har en som de kan låna ut eller vet var jag kan köpa en som funkar?

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34'' 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Advance Paris X-P500 + Advance Paris X-A160
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Sötast

Kan ni inte mötas på halva vägen att du själv levererar den till Inet, utan kartong?
Vill minnas att orginalkartong inte kan krävas, men har dåligt minne!

Permalänk
Medlem

@GarfieldPower: Du ska väl skicka med PostNord antar jag och då hjälper nog de dig med lämpligt emballage --- eller inte, jag vet faktiskt inte men en tanke är det. Annars går du väl bara till vilken butik som helst och tigger en kartong och lite frigolit. De blir nog bara glada att bli av med det du behöver