Gaming dator, är denna tillräcklig?

Permalänk
Skrivet av LeJoke:

Kommer fungera bra ja, jag skulle dock inte välja en VA panel för spel som cs och lol där det är mycket snabba rörelser.

Vad för skärm i den prisklassen skulle du rekommendera då?

Visa signatur

Big Bang Theory
Howard Wolowitz

Permalänk
Skrivet av Fenrisulvfan:

@Howardtheory: Ser helt ok ut, kanske är SSD inte tillräckligt stor, men det går ju köpa en till isf.
E-versionen av moderkortet har alla 8 USB-portarna som röda 10gbps, istället för hälften 5gbps, E-versionen har Blutooth, WiFi & 2x 2.5Gbit/s ethernet istället för 1x 1Gbit/s.

Tack, precis, tänkte köpa en till senare.

Okej, då räcker det egentligen med f som moderkort då? Har 250/250 Lina så behöver ju inte e kortet då direkt.

Visa signatur

Big Bang Theory
Howard Wolowitz

Permalänk
Medlem

Jag skulle också satsa på en annan skärm, ska du designa så skulle jag inte rekommendera en böjd skärm. Samt satsa på en IPS.

Hittar dock ingen med den specen som även har 144Hz och som passar din prisklass, dock kanske det går att spara in på annat i setupen (ex. bygga sjäv istället, hitta windowslicens någon annan stans).

https://classic.prisjakt.nu/kategori.php?l=s450396370&o=produ...

Visa signatur

NZXT H1 | Sapphire RX 5600XT PULSE | AMD Ryzen 5 3600 | ASUS Strix X470-I | 16gb Crucial Ballistix RGB @3600MHz | Kingston A2000 500gb | Samsung 860 Evo 500gb| Samsung 840 Evo 250gb | Philips E-line 27" 1440p @75Hz

Permalänk
Moderator
Forumledare

@Howardtheory: *trådar sammanfogade*

Du vet varför, du kan regeln (§3.3). Låt inte detta bli en årlig återkommande grej

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord