Permalänk
Avstängd

Gammal gamingdator

Ja, det börjar bli dags att sälja. Inte mycket till gaming senaste åren. Senaste AAA spelet jag egentligen lirade ordentligt på datorn var nog Borderlands 2, så det säger väl en del.

Ska bygga nytt för andra ändamål så denna får åka även om jag håller den nära hjärtat ändå.

Specs är följande:

Fractal Design R4, ej fönster (om det fanns då, tror det började bli poppis runt den tiden).
ASUS P8Z77 WS (Workstation modellen)
i7-3770K
XFX Radeon HD 7870 1Ghz (2st i Crossfire)
2x8GB DDR3-1600 PC3-12800 9-9-9-24
C:-disk Sandisk SSD 120GB, finns flera hårddiskar men då de är gamla och har massa saker på lär de exkluderas. Tror inte folk vill ha gamla HDD ändå.
ASUS Xonar D2X ljudkort. Vet ej varför jag ens köpte det men det finns med.
Någon intern ledslinga finns som av ngn anledning inte lyser men den händige kan få fippla med det.

Tänkte att det är rimligt att starta på 3500kr så får väl högst bjudande köpa.

Finns även 3st BenQ skärmar (kört trippel setup). 1st GW2450H & 2st G2450H1080p 60Hz så inget maffigt precis men de är hela och fina utan problem.

Det mesta har originalkartonger kvar. Moderkortet vet jag, skärmarna likaså. Även chassit skulle jag tro. Grafikkorten har jag kanske kartonger kvar till. Om detta inte säljes helt utan folk är mer intresserade av delar så får det väl ordnas antar jag.

Jag kommer förmodligen åka förbi ner mot Vättern om ca. 1 vecka från Stockholm så om du bor i trakterna mellan Stockholm och Omberg så kan jag ta med detta. I annat fall tror jag frakt blir lite dyrt så finns i Stockholm att hämta.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

OM du under förmodan inte får 3500 som första bud så har du 2000+möte nånstans längs E4:an av mig.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av elixyr:

OM du under förmodan inte får 3500 som första bud så har du 2000+möte nånstans längs E4:an av mig.

Måste medge att det känns en aning lågt men jag noterar det, tack!

Permalänk
Medlem

@Anthraxious:

Då kör jag på 2500:- och hämta imorgon eller på söndag

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tazadar:

@Anthraxious:

Då kör jag på 2500:- och hämta imorgon eller på söndag

Tack, ledande bud just nu.

Permalänk
Medlem

@Anthraxious:

Nästa gång jag kan hämta är på söndag morgon om du bestämmer dig för att sälja 😎

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Avstängd

Jag ser att nätaggregatet inte är listat vad är det för något?

Budar i alla fall 2600kr på det hela! Kanske kan hämtas, i annat fall får jag hitta på något hehe

Permalänk
Avstängd

Aj, ser att jag inte skrev det. Nätagget är det enda jag inte inkluderar då det är något jag tänkt använda i nya bygget. Ber om ursäkt om det blev oklarheter. Ni får givetvis ändra er kring bud om detta är en dealbreaker. Jag ska försöka ändra annonsen också snarast.

Edit: Tydligen går det inte att ändra 24h efter publicering så folk får läsa tråden helt enkelt.

Permalänk
Avstängd

Aha men jag står nog kvar på budet eller kanske sänker till 2500 om Tazadar inte vill ha den nu. Vi får se hur det blir!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anthraxious:

Aj, ser att jag inte skrev det. Nätagget är det enda jag inte inkluderar då det är något jag tänkt använda i nya bygget. Ber om ursäkt om det blev oklarheter. Ni får givetvis ändra er kring bud om detta är en dealbreaker. Jag ska försöka ändra annonsen också snarast.

Edit: Tydligen går det inte att ändra 24h efter publicering så folk får läsa tråden helt enkelt.

Skrivet av Stoppklossen:

Aha men jag står nog kvar på budet eller kanske sänker till 2500 om Tazadar inte vill ha den nu. Vi får se hur det blir!

Står kvar på 2500:-

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk

Blev den här såld eller finns den kvar?