i7-7700K, Strix GTX 1080, Maximus IX Formula, 1TB 850 EVO, 32GB G.skill Tridentz, Corsair HX 850.

Permalänk

i7-7700K, Strix GTX 1080, Maximus IX Formula, 1TB 850 EVO, 32GB G.skill Tridentz, Corsair HX 850.

Hej.

Ska sälja min dator då jag inte är i behov av prestandan, fungerar jättebra och har aldrig överklockat den.
Har mest använt den för film och musik men väldigt lite spelande, att den har spelprestanda är att jag gillar byggandet mer.
Nu är den lite dammig och jag har inte rensat den än.

Lägger ut hela på försäljning och ser om jag kan få det jag tänkt för den så slipper jag sälja allt separat.

Specifikationer.

Cpu: Core i7 7700k.
Kyld med en Thermalright maco rev.B tower kylare.

Moderkort: Asus ROG Maximus IX Formula 1151 .

Grafikkort: Asus ROG Strix GTX 1080 Gaming Advance 8GB.

Minne: 32gb(4x8) DDR4. G.skill TridentZ RGB PC25600/3200MHz CL16.

Lagring: 1TB Samsung 850 EVO SSD.

Psu: Corsair HX 850w.

Chassi: Corsair Obsidian 450D.

Har 2 st NZXT 140mm fläktar i fronten och även en större fläkt i toppen från en likadan towerkylare som jag har i.
Komponenterna är i jättebra skick förutom chassit som i helhet är bra men har lite små defekter som att power knappen sitter löst, luftintaget i fronten sitter som det ska normalt men tar man bort det och ska sätta tillbaka det på plats är det lite krångligt för en pigg har gått av.
Det sitter ett nät med magneter på toppen som en matta för att skydda mot damm som går att ta bort o rengöra, på den har nätet släppt lite i kanterna.
Övrigt några repor här och där på lådan men dom är inga större saker.
Mer info och bilder kan skickas vid behov.

OBS!
Priset jag satt är inte fast det är mer i runda slängar.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tror nog du får vara beredd att gå ner lite i pris, man bygger en likvärdig dator ny för ungefär samma pengar.

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Skrivet av JohanFlodqvist:

Tror nog du får vara beredd att gå ner lite i pris, man bygger en likvärdig dator ny för ungefär samma pengar.

Ja det är jag medveten om, den får ligga uppe så får jag se vad jag får för respons 🙂

Permalänk
Medlem

Tjenare, är intresserad av processorn och eventuellt grafikkortet om du säljer det separat.

Visa signatur

/Johan

Permalänk
Skrivet av xerez99:

Tjenare, är intresserad av processorn och eventuellt grafikkortet om du säljer det separat.

Tja! Jag har fått mera bud på på delarna separat så det blir nog att plocka isär och sälja så. Jag har eventuellt en köpare på allt utom burken och gpu:n. Men kan uppdatera dig om cpu:n inte blir såld. Vad har du för priside runt dom sakerna annars? Mvh

Permalänk
Medlem

Vad har du fått för bud då ?

Permalänk
Medlem

Blev processorn såld?

Visa signatur

Citera så svarar jag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeffstrongman:

Tja! Jag har fått mera bud på på delarna separat så det blir nog att plocka isär och sälja så. Jag har eventuellt en köpare på allt utom burken och gpu:n. Men kan uppdatera dig om cpu:n inte blir såld. Vad har du för priside runt dom sakerna annars? Mvh

Frågar också, blev processorn såld? Om inte, riktpris?