Uppgraderingspaket i ITX-format , Maxad Zenbook samt Hörlurar

Permalänk
Medlem

Uppgraderingspaket i ITX-format , Maxad Zenbook samt Hörlurar

  • 1. Ett komplett och välmående mobo-kit. Säljes enbart som paket om jag inte får bud på alla separata delar:

    i7 6700k, deliddad och körd på låg ström för att hålla tempsen nere.
    Asus strix z270i mini itx mobo. Bios uppdaterat och kompatibelt med skylake/kabylake
    16gb G-skill TridentZ rgb minne 2666 mHz, cl14
    Corsair hydro h115i 280mm aio. Kan fås med originalfläktar eller corsair mag-lev.
    Bud från 2500 för hela paketet

  • 2. Asus zenbook UX480FD 1050 maxQ, i7, Screenpad

    Absolut nyskick, inga döda pixlar eller andra skavanker, inkl alla tillbehör. Den
    ligger uppe på tradera också men får jag ett bra pris här så tar jag ned den.

    Intel core I7 8565u
    16gb ddr4
    Nvidia GTX 1050 maxQ
    512gb SSD
    1080p 14' ips-display
    Bud från 7000. Kan också bytas mot äldre xps 13/15 + mellanskillnad

  • 3. Audio technica ath-m40x

    I stort sett oanvända, köptes för att ha som portabla lurar men föredrog iems. Kommer med låda
    och carrying bag.
    Bud från 400

  • 4. AKG k701

    Också i stort sett oanvända, (har för många hörlurar). Tror jag har org. kartong någonstans men
    skickas/levereras annars i annan box. Neutral ljudbild med väldigt bra soundstage. Perfekt till CS.
    Bud från 600

Allt kan skickas men upphämtning/möte kring Uppsala och Stockholm prioriteras.
Säljer till vem/hur/när jag vill. Kan skicka fler bilder eller svara på frågor om så önskas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med 2500 exkl frakt på första paketet.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Budar 7000kr för laptopen

Permalänk
Medlem

@ElCapitan121: Noterat! Budgivning på laptopen sker nu endast här på SweClockers

Permalänk
Avstängd

hej jag har denna dator

Prodesk 640 g4 14 tum bärbar dator

i5-8250u upp till 3,4ghz

8gb ddr4

256gb ssd

Baklyst tangentbord

Full HD
Plus pengar

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Medlem
Skrivet av sali2003:

Prodesk 640 g4 14 tum bärbar dator

Kan vara intressant beroende på mellanskillnaden. Vad kan du ge?

Permalänk
Medlem

Bjuder 2500kr + upphämtning för uppgraderingspaketet. Trodde du sålt paketet redan för de skrev du på blocket?

Förövrigt har jag en speldator som kanske kan vara intressant byte. Det är en acer nitro 5, 1080p IPS 60hz skärm, i7 8750H, gtx 1060, 16gb ram, 512gb ssd, rött belyst tangentbord

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Bjuder 2500kr + upphämtning för uppgraderingspaketet. Trodde du sålt paketet redan för de skrev du på blocket?

Förövrigt har jag en speldator som kanske kan vara intressant byte. Det är en acer nitro 5, 1080p IPS 60hz skärm, i7 8750H, gtx 1060, 16gb ram, 512gb ssd, rött belyst tangentbord

Vi kom inte överens om frakten
Bud på mobopaketet är noterat som ledande, speldatorn har lite mer kräm än jag är ute efter så passar på den.

För övrigt så leder @ElCapitan121 fortfarande på laptopen

Permalänk

@Carl Uhlhorn: Jag drar tillbaks mitt bud på den faktiskt, väldigt bra deal men inte vad jag behöver just nu faktiskt.

Permalänk
Medlem

https://www.webhallen.com/se/product/311400-Asus-UX480FD-BE04...

Den där Asus laptopen såldes på webhallen för 4.359kr häromdagen.
Med garantier och allt. Fyndvara men de är nästan alltid i toppskick.
Visst, 8gb ram och 256gb istället för 16 & 512 men det är typ gratis.

Så 7k kanske är lite högt.
Runt 5-5.5k är mer rimligt.

Lycka till!

Permalänk
Medlem

@Calma: Var står det 4400? Zenbooks hör definitivt till "value-kategorin" men det låter extremt lågt, t.om. för en fyndvara

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Uhlhorn:

@Calma: Var står det 4400? Zenbooks hör definitivt till "value-kategorin" men det låter extremt lågt, t.om. för en fyndvara

http://www.bilddump.se/bilder/20200824200435-2a00:801:3c5:3a2...

Tänkte själv slå till då 4.3k var ett rätt så trevligt pris men jag valde tillslut att köpa en annan.

Ingen kritik mot din prissättning. Jag hoppas du får vad du själv känner att den är värd men jag delade bara med mig av min erfarenhet som fyndjägare.

/ Calma

Permalänk
Medlem

Laptop såld på Tradera, allt annat finns kvar!

Permalänk
Medlem

Bud på 3000 för itx-paketet i pm