mITX-låda, PSU, SSD, CPU-kylare

Permalänk
Medlem

mITX-låda, PSU, SSD, CPU-kylare

Hej! Jag håller på med ett budgetbygge baserat på en i7 7700k och Asus z270i gaming. Saknas gör följande:

mITX-chassi, gärna Kolink satellite eller liknande.
PSU, modulärt kring 500w.
SSD, 250-500 GB.
CPU-kylare, eh något prisvärt härke som inte är för stort.

Jag bor i Linköping och är hyfsat rörlig i krokarna. Skicka gärna PM om du har något jag söker men vänligen observera att jag försöker hålla kostnaderna nere så exempelvis Louqe Ghost är ett snyggt men olämpligt alternativ.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Har en anpassad L12S med komplett kartong ifall det är intressant? Tänker mig 300+frakt

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem

Jag tror det är ett Satellite som min server rullar i, ska slakta den nu ikväll antagligen. Kan kolla om inte frakten blir för dyr så kan du väl få det för en 100+ frakt isåfall? Återkommer när jag vet mer så kan vi se om du har nåt bättre på g.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem

cooler master itx120 i väl använt skick bortskänkes mot avhämtning.
Har även ett (ickemodulärt) FSP Aurum 400w 80+ gold för en billig penning.

Ändrat fel
Permalänk

To add to all those great options, let me know if you are interested in any of these:

Sharkoon QB ONE (purchased Dec 2019, excellent condition, receipt box and all accessories available). It is available because I am moving the components to an Ncase M1.

I have two spare Noctua NH-U9S coolers (incl. box and all accessories, excellent condition, around 1 year old, can probably find receipts). These are available because I have switched to 240mm AIO coolers.

If a low profile cooler is preferred, I have one Noctua NH-L9a-AM4. I bought it previously on this forum with another item but don't need the cooler. Two fins have slight kinks due to the previous owner using the screws that were too long for the fan in two holes. It is cosmetic only and hidden by the fan. The backing plate was cut back in two places to provide clearance on an additional type of motherboard, but it doesn't affect it's existing compatibility. It includes the box and all accessories except the thermal paste, the Noctua badge for sticking onto the case and the useless but pretty Noctua leaflet.

Permalänk
Medlem

Har ett Fractal Design Node 304 som blivit över. Kan det vara intressant för typ 250:- ? Finns i Linköping.

Permalänk

@fetakniven: Hittade du vad du vill?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Super Älg:

@fetakniven: Hittade du vad du vill?

Hej! Som det är nu har jag chassi och SSD fixat medan jag fortfarande håller utkik efter budget-kylare och PSU.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

@fetakniven: Jag har en Noctua NH-C14 (Gamla varianten som får plats i NCase) och ett Silverstone 600w PSU i SFX formfaktor med vita sleevade kablar. Kan det va något? Du får båda för 1200 kr + frakt. Nypris för båda runt 2400kr.

Visa signatur

MacBook Air | iPhone