Datorprylar.com - är de bra?

Permalänk
Hedersmedlem

Datorprylar.com - är de bra?

Hej!

Tänkte beställa lite saker för att kyla ner datorn + få denna tyst. Verkar som affären i topic har schyssta priser. Vissa priser är ju fan sjukt låga.

Har dock inte hört så mycket av dem. Nån som har erfarenheter eller så, verkar de seriösa?

mvh
Jonasy

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

dom har bra priser men ganska hög fraktkostnad.

Permalänk
Medlem

Jorå, billigt å bra, själv tycker ja inte frakten e så dyr, men det ända e väl leveranstiden, låååång, för mig iaf..

Visa signatur

RHCE

Permalänk
Medlem

Har handlat där massor av gånger.. Aldrig haft några problem.. Även fast jag haft några returer..

Frågade dem om frakten en dag, och då sa de att de räknas ut efter vikt, och i vissa fall efter storlek. (posten räknar ju egentligen inte vikten utan "dragvikten" som är en uträkning av paketets storlek) och även om de har "höga" frakter i vissa fall, så kostar paketet ofta ändå mer för dem, än vad kunden får betala.

Boven i detta drama verkar alltså vara posten.

Visa signatur

AMD 2100+ @ 1730Mhz | MSI KT3 Ultra2 | 512Mb DDR 1 256 TwinMos 1 256 NoName | 1 120Gb Maxtor Fluid 1 40Gb Seagate |

Permalänk

äh allt som är värt att köpas ska köpas via *borta*.

*borta*

webshop kommer inom kort, ring för pris

Ajabaja. Ingen reklam i forumet tack. /Kennel

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk
Medlem

Hör om de har det i lager först, annars tycker jag de också är bra och billiga.

Visa signatur

4800X2, 65w, NF570 SLI, Asus P
2x1024mb XMX6400CL5
Msi 8600GT @650@1700, Stockkyl.

Permalänk
Medlem

Jag skickade ett mail till dom 02:12, 02:13:26 fick jag svar på min fråga. Och ja det är 2 på Torsdagsmorgonen, det kallar jag service!!