ASUS ROG STRIX Gaming OC 2080 ti

Permalänk
Medlem

ASUS ROG STRIX Gaming OC 2080 ti

Hej!

Säljer mitt 2080 ti som jag har köpt i andra hand, kortet är köpt på inet i Malmö i mitten av 2019.

Backplaten är lite deformerad troligen för att kortet är så tungt och suttit utan PCI-E Riser.
Samt att kortet har coilwhine när jag startar Diabotical, men inte i stress test. Tydligen man det vara min komponenter det är fel på.
Köper du kortet är du medveten om vad jag har skrivit i annonsen.

Bortsett från det så funkar kortet som det ska.

Tänker mig budstart från 4500kr exkl frakt.
Du får köpa kortet för 4999kr exkl frakt.

Finns i Malmö där du får se att kortet fungerar som det ska.

Kan skickas, men föredrar upphämtning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Borked:

Hej!

Säljer mitt 2080 ti som jag har köpt i andra hand, kortet är köpt på inet i Malmö i mitten av 2019.

Backplaten är lite deformerad troligen för att kortet är så tungt och suttit utan PCI-E Riser.
Samt att kortet har coilwhine när jag startar Diabotical, men inte i stress test. Tydligen man det vara min komponenter det är fel på.
Köper du kortet är du medveten om vad jag har skrivit i annonsen.

Bortsett från det så funkar kortet som det ska.

Tänker mig budstart från 4500kr exkl frakt.
Du får köpa kortet för 4999kr exkl frakt.

Finns i Malmö där du får se att kortet fungerar som det ska.

Kan skickas, men föredrar upphämtning.

Läs hela annonsen här

Har du bilder på skadan? Måste ta hänsyn till att kortet ej har garanti. 1. Vid demontering 2. Vid skada på själva kortet kommer inte garantin att gälla.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

@ottomanslap: Hej!
Jag har ingen aning om det har varit demonterat eller ej, min teori är att antingen så har backplaten inte pallat, eller så har förra ägaren pillat med kortet. Ska noteras att "Warranty void if removed" stickersen finns kvar med serienummer.

Vad jag kan se så finns det ingen skymt till skada på kortet i sig, utan endast backplaten som är deformerad.

Permalänk
Medlem

@Borked: Hej igen!

Vart är kortet köpt och kan du ladda upp bilder på "skadan" eller vad man nu ska kalla det.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

En bild säger mer än tusen ord..

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG - ASUS TUF X670E Plus - Ryzen 7600X / H150i Elite LCD - Corsair 32GB DDR5 @6000 - 7900XT OC TUF - Gigabyte nVme 500GB OS-PRG - Kingston NV2 2TB - 4TB HDD x 2 - SteelS Apex 7 + Razer Viper Ultimate - SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S - AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

En bild säger mer än tusen ord..

Är just nu några mil hemifrån så det blir svårt.

Permalänk
Medlem

Kan börja bjuda 4000kr plus frakt.

Visa signatur

Phanteks Evolv Shift FTW

Permalänk
Medlem