Watch Dogs 2 gratis på epic game store

Permalänk
Medlem

Jag har själv noterat det här i kalendern också:
Free Sep 24 - Oct 01 @ Epic Games
RollerCoaster Tycoon® 3: Complete Edition

Känns nostalgiskt, jag kommer inte ihåg vilket spel det var jag spelade som ung grabb, men hade riktigt kul och det var nog detta eller om det var 2:an. Och gratis är gott. Epic games gör ett bra jobb att få folk att kontinuerligt logga in/starta klienten för att claima gratis spel, vilket ökar aktiviteten på plattformen. Och det kan behövas om de ska tävla mot Steam som har ett relativt stort försprång mot alla konkurrenter imo.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Skrivet av bubbelbabbel:

Jag har Stick it to the man och Football Manager, men inte WD2.

Samma här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spiffman:

står 599:- för mig

Skrivet av bubbelbabbel:

Jag har Stick it to the man och Football Manager, men inte WD2.

Skrivet av dabman:

Samma här.

Står att det kostar 599, men klicka på spelet sen "VIEW OFFERS" så finns det "Standard Edition - Free"

Permalänk
Medlem

Gratis är gott. Bra tips 👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av guvvan:

Står att det kostar 599, men klicka på spelet sen "VIEW OFFERS" så finns det "Standard Edition - Free"

Men vad fan, TACK guvvan. MVP post

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

Jag har själv noterat det här i kalendern också:
Free Sep 24 - Oct 01 @ Epic Games
RollerCoaster Tycoon® 3: Complete Edition

Känns nostalgiskt, jag kommer inte ihåg vilket spel det var jag spelade som ung grabb, men hade riktigt kul och det var nog detta eller om det var 2:an. Och gratis är gott. Epic games gör ett bra jobb att få folk att kontinuerligt logga in/starta klienten för att claima gratis spel, vilket ökar aktiviteten på plattformen. Och det kan behövas om de ska tävla mot Steam som har ett relativt stort försprång mot alla konkurrenter imo.

Jag tror att jag fortfarande har RCT 2 boxen kvar någonstans här i mitt rum. Spelade en hel del. Ska bli kul o testa 3:an

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av guvvan:

Står att det kostar 599, men klicka på spelet sen "VIEW OFFERS" så finns det "Standard Edition - Free"

Tack, idag såg det annorlunda ut och jag kunde lägga det i korgen utan problem!

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021

Permalänk
Medlem

Det är kanon när ni tipsar om detta på Sweclockers då jag allt för ofta glömmer att starta epic. Så slipper jag att gå miste om alla dessa gratisspel.

Permalänk

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1012271-digitala-spelf...

Digitala spelfynd är ju en tråd man annars kan titta in på varje vecka. Där dyker det upp det mesta

Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!