Permalänk
Medlem

Samsung S9+

Hej!

Säljer min S9+ då jag köpt ny mobil. I bra men använt skick. Har använt ett läderskal från dag ett. Hel och fin, har tappat lite färg på nån kant.

Startbud: 1000 kr. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, eller inte alls om jag inte är nöjd.

Mobilen finns i Piteå men kan även skickas om köparen står för frakten och betalar i förskott.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 1000kr +frakt!

Permalänk
Medlem

Hur är batteritiden på denna?

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: Nzxt-X52 Kraken Minnen Gskill Trident Z 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort: MSI Rtx 2070 Super Ventus Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

1200 + frakt

Permalänk
Medlem

@Jonas79: Batteritiden är bra. Har inte märkt av att batteritiden blivit märkbart sämre från då den var ny.

Permalänk
Medlem

Bud noterade.

Permalänk
Medlem

Är intresserad. Skulle du kunna skicka några fler bilder på när skärmen är på och baksidan på mobilen?

Permalänk
Permalänk
Medlem

@Warhole: Ser bra ut Har två snabba frågor till; Vilken modell är det (Antar att det är 64gb modellen) och har du kvar original förpackningen till mobilen

Permalänk
Medlem

@1Gnome: Det är 64gb modellen och orginalförpackningen är med.

Permalänk
Medlem

Då budar jag 1400kr + frakt

Permalänk
Medlem

Bjuder 1500:- plus frakt.

Permalänk
Medlem

Hej,
Bjuder 1600+frakt

Permalänk
Medlem

Bud noterade. Håller budgivningen öppen över helgen.

Permalänk
Medlem

Är mobilen olåst eller är den knuten till någon operatör. Om den är olåst så Bjuder 1700kr + blocketpaketkostnad

Permalänk
Medlem

@1Gnome: Den är olåst. Avslutar budgivningen imorgon.

Permalänk
Medlem

1800 + frakt

Permalänk
Medlem

1900kr + blocketpacketkostnad

Permalänk
Medlem

@1Gnome: Du vann budgivningen. Skriver ett pm till dig strax.