Watch Dogs 2 gratis på epic game store

Permalänk
Medlem

Jag har själv noterat det här i kalendern också:
Free Sep 24 - Oct 01 @ Epic Games
RollerCoaster Tycoon® 3: Complete Edition

Känns nostalgiskt, jag kommer inte ihåg vilket spel det var jag spelade som ung grabb, men hade riktigt kul och det var nog detta eller om det var 2:an. Och gratis är gott. Epic games gör ett bra jobb att få folk att kontinuerligt logga in/starta klienten för att claima gratis spel, vilket ökar aktiviteten på plattformen. Och det kan behövas om de ska tävla mot Steam som har ett relativt stort försprång mot alla konkurrenter imo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bubbelbabbel:

Jag har Stick it to the man och Football Manager, men inte WD2.

Samma här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spiffman:

står 599:- för mig

Skrivet av bubbelbabbel:

Jag har Stick it to the man och Football Manager, men inte WD2.

Skrivet av dabman:

Samma här.

Står att det kostar 599, men klicka på spelet sen "VIEW OFFERS" så finns det "Standard Edition - Free"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av guvvan:

Står att det kostar 599, men klicka på spelet sen "VIEW OFFERS" så finns det "Standard Edition - Free"

Men vad fan, TACK guvvan. MVP post

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMpari:

Jag har själv noterat det här i kalendern också:
Free Sep 24 - Oct 01 @ Epic Games
RollerCoaster Tycoon® 3: Complete Edition

Känns nostalgiskt, jag kommer inte ihåg vilket spel det var jag spelade som ung grabb, men hade riktigt kul och det var nog detta eller om det var 2:an. Och gratis är gott. Epic games gör ett bra jobb att få folk att kontinuerligt logga in/starta klienten för att claima gratis spel, vilket ökar aktiviteten på plattformen. Och det kan behövas om de ska tävla mot Steam som har ett relativt stort försprång mot alla konkurrenter imo.

Jag tror att jag fortfarande har RCT 2 boxen kvar någonstans här i mitt rum. Spelade en hel del. Ska bli kul o testa 3:an

Permalänk
Medlem
Skrivet av guvvan:

Tack, idag såg det annorlunda ut och jag kunde lägga det i korgen utan problem!

Permalänk
Medlem

Det är kanon när ni tipsar om detta på Sweclockers då jag allt för ofta glömmer att starta epic. Så slipper jag att gå miste om alla dessa gratisspel.

Permalänk
Medlem

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1012271-digitala-spelf...

Digitala spelfynd är ju en tråd man annars kan titta in på varje vecka. Där dyker det upp det mesta