Köpa in ear wireless hörlurar. Svårt att välja

Permalänk

Köpa in ear wireless hörlurar. Svårt att välja

Hej!

Har oerhört svårt att välja vilka in ear hörlurar jag ska köpa...

Vad ska jag använda dessa till: musik, poddar under träningspass men även att lyssna på musik, poddar etc när jag klipper gräset, promenerar etc.

Pris 1800-2400 kr...

Velar fram och tillbaka om jag ska skaffa Apple Airpods Pro eller Jabra... Många säger att Jabra både är billigare och bättre ljud... Jag har dock en hel del Apple prylar såsom iPad, iPhone, Macbook Pro, Macbook Air etc...

Någon som kan ge mig tips (kanske till och med länka till ett par bra prisvärda wireless in ear hörlurar)?

Permalänk
Medlem

Airpods, inget snack om saken. Speciellt ifall du redan är inne i ekosystemet. Sjukt nöjd med mina. Hade Vanliga airpods innan.
Använder de till just de saker du nämner och det funkar sjukt bra. Bra ljud tycker jag också det är. Använder mina till cykelpendling också.

Permalänk

Hade första airpods när jag hade iphone, de var sjukt smidiga tillsammans med telefonen. Nu har jag samsung och använder sonys wh-lurar nu och gillar verkligen ANC. Hade kört med Airpods pro om jag hade iphone.

Skrivet av drbarris:

Airpods, inget snack om saken. Speciellt ifall du redan är inne i ekosystemet. Sjukt nöjd med mina. Hade Vanliga airpods innan.
Använder de till just de saker du nämner och det funkar sjukt bra. Bra ljud tycker jag också det är. Använder mina till cykelpendling också.

Hur upplever du dina airpods på cykel? Nått vindbrus?

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinthed:

Hade första airpods när jag hade iphone, de var sjukt smidiga tillsammans med telefonen. Nu har jag samsung och använder sonys wh-lurar nu och gillar verkligen ANC. Hade kört med Airpods pro om jag hade iphone.

Hur upplever du dina airpods på cykel? Nått vindbrus?

Visst finns lite vindbrus kvar när man använder brusreducering men inget som stör nämnvärt. Ett dovt ljud i bakgrunden beroende på hur man håller huvudet.

Permalänk
Medlem

Kolla in Bose och deras produkter.

Permalänk
Medlem

Sennheiser über alles.

Visa signatur

Main: AMD 5900X | Gigabyte Aorus ultra X570 | MSI RTX 3080 10GB Suprim X | Corsair RM 1000x | Corsair 32 gb 3600MHz | Samsung 980 PRO 1 TB | Fractal Design Meshify S2.

Extra: 8086K @ 5.1GHz | ASUS ROG Z390F | EVGA GTX 1080FTW | Corsair RM750x | Corsair 32GB 2666MHz | Samsung M.2 960 1TB

Permalänk
Medlem

Jag har varit i samma velande som du i säkert ett halvår nu, men igår så presenterades Jabra Elite 85t och de uppfyller alla mina önskemål. Var inne på Sonys WF-100XM3 först, men de är inte vattentåliga för 5 öre och jag vill kunna vara ute och springa.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10