Dayz Standalone - Nyöppnad 1PP 24/7 server

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiirozu:

Okej. Jag kan bara hitta den om jag söker på "[SE]". Detta eftersom servern heter "[SE]FriendlyMilita|LowPing|Modded|High Loot|Short Nights|Trader".

Det var det som, behövdes ! Tack

Permalänk
Medlem

Nu har vi infört "baseraid schema" på servern, vilket innebär att man endast får raida baser på utsatta tider och med endast ett verktyg, Raid Saw. Allt annat som att boosta över väggar eller demontera väggar utifrån eller andra glitchiga beteenden kommer inte att uppskattas. Tills vidare så är det fredagkvällar 18-21 som gäller.

Om spelare på servern blir utsatta för "osjyssta" metoder så får man ta kontakt med admin på discorden.

Har ni några tips på vad vi kan göra mer med servern så skriv gärna det här i tråden

Permalänk
Medlem

Vi har gått tillbaka till våra rötter och kör nu servern som en hardcore server. Minskad mat och vapenspawn. Man måste jaga och dylikt för att överleva.

Permalänk
Medlem

Tänkte faktiskt flytta in på den här servern. Förhoppningsvis blir det fler spelare än "1" om man säger till i tråden att man faktiskt joinat

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobiasE:

Tänkte faktiskt flytta in på den här servern. Förhoppningsvis blir det fler spelare än "1" om man säger till i tråden att man faktiskt joinat

Det e lite och från hur många som är aktiva på servern. Vi hoppas också på fler folk.

Permalänk
Medlem

@Tekanna218: Har ni expansion mod installerat ?

Permalänk
Medlem

Har kikat lite i Anarchy's server på modsen. Finns några bra.

https://www.youtube.com/watch?v=QfVJ-9iNGLk

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobiasE:

Jag och polarn Joinar gärna, men letar helst efter en server med expantion mod installerad.

Testa Joina Hans (AnarchyHD) server och se vilka mods de använder. Mycket som gör spelet mer spelarvänligt.

https://www.youtube.com/watch?v=a2Ugkm-azlE (adressen finns bland kommentarerna)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kardizz:

@Tekanna218: Har ni expansion mod installerat ?

Nej det har vi inte. Vi försöker hålla mod antalet lågt tills vidare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tekanna218:

Nej det har vi inte. Vi försöker hålla mod antalet lågt tills vidare.

Okay, Hojta till om ni lägger in det, kan bli intressant att byta server då

Permalänk

Tjena.
Jag är ny på dehär med Dayz och försöker komma in på er server men blir kickad och får följande meddelande.
Bad version, server rejected connection.
Någon som har lust att tala om vad som är fel så vore jag tacksam!!
Jag använder DZSA LAUNCHER för att starta spelet med

Permalänk
Medlem

@Bam_Bam_swe: Antagligen en mod som blivit uppdaterad. Kollar på det när jag har tid

Permalänk
Medlem

När blir server updaterad till 1.09 ? Råkade ju installera det innan jag kollat vad servern hade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fidde66:

När blir server updaterad till 1.09 ? Råkade ju installera det innan jag kollat vad servern hade.

Hade helt missat att den uppdaterats. Det ska vara fixat nu!

Permalänk
Medlem

We have now branched out and got another server. We are running one modded and one vanilla. Info below:

DAYZ STANDALONE MODDED 1PP SERVER:

[SE] LongestDayZ | 1PP | DayZ Expansion HS |

IP: 109.228.183.92:2302
--------------------------------------------------------------

DAYZ STANDALONE HARDCORE 1PP SERVER:

[SE] Friendly Militia | Survival/PVP - Hardcore - Vanilla

IP: 109.238.138.2:2302
--------------------------------------------------------------