Permalänk
Medlem

Gigabyte X570 Aorus Elite

Gigabyte X570 Aorus Elite

Passa på att köpa ett grymt moderkort inför Zen 3!

Köpte för två veckor sedan detta moderkort här på Sweclockers. Har haft beslutsångest över om jag ska gå till AMD/Intel och då jag inte fått tag på något grafikkort så bestämmer jag mig nu för att återigen hoppa över till Intel som har inbyggd grafikkrets istället tills RDNA2 släpps. Tänker inte köpa en 3400G bara för att På så sätt kan jag iallafall använda datorn medan jag inväntar kommande GPU-releaser.

Så därför säljer jag detta Gigabyte X570 Aorus Elite. Ska ju vara ett toppenkort som idag kostar ca 2500 kr.

Jag har inte hunnit funktionstesta det ännu (då jag inte haft en GPU) men det ser fint ut. Fick dock inte originalkartong så denna kommer levereras i annan pasande kartong. Kvitto saknas även det trots att jag bett om det till den tidigare ägaren. Skulle det vara något problem så löser vi det givetvis.

Jag köpte det för 1500 kr och har inga planer på att tjäna något på detta, så bud över 1300 kr + eventuell frakt eller köp nu för 1500 + frakt duger för mig! Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls. Föredrar dock en snabb affär!

Väl mött!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag lägger mig på ett bud av 1400

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adamztah88:

Jag lägger mig på ett bud av 1400

Noterat! Om ingen lägger över fram tills imorgon så får du den för det

Permalänk
Skrivet av Viktorph:

Noterat! Om ingen lägger över fram tills imorgon så får du den för det

Vilken tid pratar vi? 🙏

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adamztah88:

Vilken tid pratar vi? 🙏

Jag fick ett bud på 1500 + frakt via PM så såvida du inte vill bjuda högre så får han köpa det direkt.

Permalänk
Avstängd

Du har fått kvittot.

Permalänk

1600 plus frakt då

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adamztah88:

1600 plus frakt då

Noterat! Ska höra med personen via PM. Säljaren Robko nämner att jag har fått kvittot, men det måste ha försvunnit ut i cyberrymden för på min mail ligger den inte. Har bett honom att maila det igen, så det kommer att ingå om det dyker upp. Skönt att veta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adamztah88:

1600 plus frakt då

Jag har försökt kontakta dig via PM, dock utan något svar. Du kan väl återkomma så vi kan avsluta affären och jag kan stänga annonsen.