Främmande Kvinnor som slickar sig runt läppen när de passerar förbi

Permalänk

Främmande Kvinnor som slickar sig runt läppen när de passerar förbi

Hej, kanske dum fråga, men jag har börjat tänka en grej senaste åren, många kvinnor som jag passerar ute eller i affären slickar sig runt läpparna när de ser mig. De tittar inte djupt men de tittar en stund sen tittar de bort. Är det så ni gör när ni får syn på någon ni tycker se rbra ut, eller är det bara något annat? är väldigt nyfiken

Har länge undrat varför, är det en grej som de bara gör, eller tycker dom att jag är sexig? Jag tycker inte att jag ser så speciell ut dock. Är lite överviktig, nästan 190cm lång och är över 25år gammal.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-H87M-D3H mATX - Hårdisk: 1TB Seagate Barracuda 7200rpm 64MB - Nätaggregat: Corsair RM 650W 80+ Gold Modulär - Chassi: Cooler Master Centurion 6, Svart/Silver - Grafikkort: EVGA GeForce GTX 770 2GB SC ACX - Processor: Intel Core i5 4670K 3.4 GHz (Haswell) - Internminne: Corsair 8GB (1x8GB) CL10 1600Mhz VENGEANCE

Permalänk
Medlem

Dom tycker nog du är grymt het.

Visa signatur

RTX 3090 - Ryzen 3700X - 16GB RAM 3600MHz

Permalänk
Medlem

Kannibaler kanske.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Det är för att du kollar efter det,

testa att kolla efter något annat och du kommer se det överallt ...

Permalänk
Medlem

Kvinno-ticks?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

@skyw00lker: lol kollar verkligen inte efter det. Har bara reagerat och efter jag konstant säött det blev jag nyfiken varför

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-H87M-D3H mATX - Hårdisk: 1TB Seagate Barracuda 7200rpm 64MB - Nätaggregat: Corsair RM 650W 80+ Gold Modulär - Chassi: Cooler Master Centurion 6, Svart/Silver - Grafikkort: EVGA GeForce GTX 770 2GB SC ACX - Processor: Intel Core i5 4670K 3.4 GHz (Haswell) - Internminne: Corsair 8GB (1x8GB) CL10 1600Mhz VENGEANCE

Permalänk
Medlem

@OldSchoolGamer: Stanna och fråga nästa du ser?

Permalänk
Medlem

@OldSchoolGamer:

De är väl torra om läpparna då ...

Är de sugna på dig så hade du märkt det

Permalänk
Medlem

Låter som ett klassiskt fall av https://sv.wikipedia.org/wiki/Konfirmeringsbias om du frågar mig. Du har uppmärksammat något någon gång och nu letar du (omedvetet eller medvetet) efter ett mönster som hjärnan väljer att fokusera på.

Eller så har du en fruktansvärt intensiv verkan på det kvinnliga könet

Visa signatur

För närvarande dator"fri". Sparar till nytt :)

Permalänk
Avstängd

Ska väl va mustachen antar jag:

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk

@Aja82: Känner absolut inte igen mig av det där. Jag reagerade bara på det eftersom jag har mätkt av det mer på senare tid

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-H87M-D3H mATX - Hårdisk: 1TB Seagate Barracuda 7200rpm 64MB - Nätaggregat: Corsair RM 650W 80+ Gold Modulär - Chassi: Cooler Master Centurion 6, Svart/Silver - Grafikkort: EVGA GeForce GTX 770 2GB SC ACX - Processor: Intel Core i5 4670K 3.4 GHz (Haswell) - Internminne: Corsair 8GB (1x8GB) CL10 1600Mhz VENGEANCE

Permalänk
Medlem
Skrivet av OldSchoolGamer:

@skyw00lker: lol kollar verkligen inte efter det. Har bara reagerat och efter jag konstant säött det blev jag nyfiken varför

Allt man ”letar” efter ser man överallt, det är som när man köper ny bil, från att nästan aldrig ha sett den modellen och färgen så ser man den precis överallt...

Sen är får du situationsanpassa det hela, är det din flickvän som lättklädd med sug i blicken som slickar sig om munnen... well... you dawg!

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Inaktiv

Du kanske har några rester runt munnen som de menar att du ska slicka bort.

Permalänk
Medlem

Prova slicka tillbaka vetja

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem

Hittade videon jag tänkte på.

Är detta du TS

https://www.youtube.com/watch?v=75aX9mlipiY&ab_channel=CobyPe...

Permalänk
Medlem

Det har jag aldrig sett. Hm.

Kanske de har lagt in fillers i läpparna, och det kliar? Har hört ryktesvägen att folk sprutar in sånt här och var numera, det är vår tids tupperware där man betalar för utbildning (lär dig sticka nålar som ett proffs, på 1 dag), köper en hög produkter (tusen kronor grammet), kränger till vänner, och sedan hoppas få sälja till främlingar.

Det enda logiska är alltså att de har för mycket fillers i läpparna.

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Monterey, Win 10+11, Linux Mint

Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 7

Permalänk
Avstängd

Folk tenderar att apa efter andra omedvetet så det kan ju vara så att du slickar dig om munnen mycket.

Permalänk
Medlem

@OldSchoolGamer: Dom kanske ser dig som en liten munsbit att tugga på:)

Permalänk

Dom kanske har lip gloss som smakar gott?

Permalänk
Medlem

Hade förmodligen också sett detta om man inte bara såg sidan av ansiktet på alla man möter... :/

Permalänk

@skyw00lker: Verkligen inte, och videon verkar fake.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-H87M-D3H mATX - Hårdisk: 1TB Seagate Barracuda 7200rpm 64MB - Nätaggregat: Corsair RM 650W 80+ Gold Modulär - Chassi: Cooler Master Centurion 6, Svart/Silver - Grafikkort: EVGA GeForce GTX 770 2GB SC ACX - Processor: Intel Core i5 4670K 3.4 GHz (Haswell) - Internminne: Corsair 8GB (1x8GB) CL10 1600Mhz VENGEANCE

Permalänk
Medlem

Dom tycker inte du är sexig. Folk går inte runt och slickar sig om läpparna, så gör man på höjd på dålig film.

Jag tror du bör prata med någon, det här låter inte bra

Permalänk
Medlem

Dom slickar sig runt läpparna för att saliven ska bilda en skyddande barriär mot magsyran som kommer komma upp vid en eventuell kräkning.
Sen vad uppkastningen beror på kan jag inte svara på utan bild på dig.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av OldSchoolGamer:

och videon verkar fake.

Oldschool.. Heter du Rene, videon är äkta

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OldSchoolGamer:

@Aja82: Känner absolut inte igen mig av det där. Jag reagerade bara på det eftersom jag har mätkt av det mer på senare tid

så länge du inte under en längre fört anteckningar på andel kvinnor du går förbi kontra andelen som slickar sig om läpparna är det omöjligt för dig att veta om det konfirmationsbias eller inte...

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss