Permalänk
Avstängd

USB-Hubb på skärmar?

Tjo! Kikar på denna skärm: https://www.inet.se/produkt/2216918/lg-35-35wn75c-21-9-qhd-10...

Den skall ha USB 3.0 Hubb med två uttag vilket jag ser på bilderna. Men jag ser ingen kontakt för USB-kabeln som ansluter USB-hubben till datorn? Nuvarande skärm jag har så går en USB-kabel från skärmen till datorn så att jag kan koppla in mus & tangentbord direkt i skärmen för att spara på USB-uttag.

Jag vill bara försäkra mig om att USB-hubben i denna skärm har liknande upplägg så att man inte står där med färre USB-uttag helt plötsligt! Vad jag förstått så är USB-C-uttaget ("Upstream") endast för att ladda USB-C-kompatibla enheter och INTE att överföra data till&från USB-hubben?

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Bildexpert 📺

@AplAy: På skärmar med USB-C brukar det vara USB-C-anslutningen som är upströms till datorn, dvs den som ansluter huben till datorn.