Ni som väggmonterar era datorskärmar och TV-apparater, var/hur förvarar ni alla fötter?

Permalänk
Medlem

Ni som väggmonterar era datorskärmar och TV-apparater, var/hur förvarar ni alla fötter?

Jag har tre stycken väggmonterade datorskärmar och två väggmonterade TV-apparater. När jag i framtiden säljer dessa för att ersätta dem med nyare enheter vill jag förstås att fötterna ska ingå, men eftersom de varierar så mycket i utformning är de otroligt jobbiga att förvara på ett vettigt sett. Att de dessutom ofta har förhållandevis känsliga ytor, typ blank plast eller aluminium, gör inte saken bättre. Just nu tar mina upp en onödigt stor del av min gäststuga, då TV-apparatens fot i stort sett är ett meterlångt, bockat aluminiumspett.

Hur förvarar ni era lösa fötter?

Permalänk
Medlem

I boden under trappan
Var där nere och städade igår och tänkte precis samma tanke, stora och otympliga.
Sparas endast eftersom TVn kanske en dag ska säljas och då är det väldigt najs att ha foten kvar precis som du säger.

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

I garaget bland all annan skit och datorer.

Permalänk
Medlem

Vinden i original förpackningarna.

Visa signatur

MB MSI PRO Z790-A MAX WIFI CPU i9 14900K CPU COOLER EK-Nucleus AIO CR360
GPU ASUS GeForce RTX 3090 STRIX GAMING OC PSU ASUS ROG Strix 1000W
MEM CORSAIR DOMINATOR TITANIUM 48GB DDR5 RGB 7000Mhz
MONITOR Asus PG42UQ 4K CHASSI Phanteks Eclipse P600S White
HD 1 Samsung 990 PRO 2Tb HD 2 Samsung 980 PRO 2Tb

Permalänk
Medlem

@Mogwaii: Samma

Visa signatur

| 9900K | Z390 Aorus Elite | NH-D15 | 16GB@3200MHz | Gigabyte 5700XT GAMING OC | RM750X V2 750W | Intel 660P M.2 1TB | LG55C9 | Fenris A5 | Samsung S23 |

Permalänk
Lego Master

Har precis fixat lite bättre förvaring i nördgruvan, de lösa skärmfötterna står på nedersta hyllan tillsammans med foten till vår LG Oled 65".

Stora lådor är mord att förvara, sparar bara upp till tangentbordsstorlek på lådor, resten åker på tippen.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Jag förvarar två i en lada på landet

Permalänk
Medlem

Sparar också fötterna i originalförpackningarna.

Brukar skratta gott åt facebookannonser där de säljer TV utan fot. Ser så dumt ut när TV ofta står på golvet, lutad mot en vägg, inför försäljning. 😂