Watch Dogs Legion & GeForce Now 1 års Premium

Permalänk
Avstängd

Watch Dogs Legion & GeForce Now 1 års Premium

Köpte nytt GPU men har inget intresse av det som medföljde så om någon annan tänkt skaffa dessa så är det billigare här!

Watch Dogs Legion kostar tydligen 599kr så kan väl starta på 400kr?

Geforce Now ska vara jävligt nice men är ingen sån gamer precis. En månad kostar 60kr eller halvår för 300kr. Dessa priser är dock tillfälliga erbjudanden och går sedan upp igen, vet dock inte hur mycket. Kan väl starta den på 500kr.

Vill någon ha båda för 1100 jämnt så är det ett "köp direkt" pris säger vi så sparar man en hundring minst.

PS. Det är alltså digitala koder om det inte var uppenbart. Watch Dogs släpps snart i oktober och Geforce Now måste användas före 30:e november, bara så ni vet.

Det verkar vara vissa krav på hur man aktiverar detta. Jag har i dagsläget inga konton, varken geforce, u-play eller annat. Vid köp kan jag regga allt till ditt konto, om du nu inte skulle ha ha ett kort som möter kraven, så blir det inga konstigheter. Och skulle det mot förmodan inte fungera, ja då får du såklart pengarna tillbaka. Här är vi ärliga krappar!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

https://www.nvidia.com/sv-se/geforce/campaigns/rtx-bundle/red...

Jag tolkar det som att man måste ha ett RTX 30 kort för att kunna lösa in koderna :/

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Medlem
Skrivet av tJev:

https://www.nvidia.com/sv-se/geforce/campaigns/rtx-bundle/red...

Jag tolkar det som att man måste ha ett RTX 30 kort för att kunna lösa in koderna :/

Säljaren kanske kan logga in på köparens Geforce Now-konto på sin dator för att lösa in koden? (Med sitt 3080 isatt dvs)

Permalänk
Avstängd

Det låter faktiskt så på Watch Dogs-instruktionerna men inte på GFNow. Om någon är intresserad och vill testa först är jag villig att såklart ge tillbaka pengarna om det inte skulle fungera. Inga konstigheter sett ut mitt perspektiv egentligen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sebbe_a:

Säljaren kanske kan logga in på köparens Geforce Now-konto på sin dator för att lösa in koden? (Med sitt 3080 isatt dvs)

Såg ditt inlägg efter att jag skrev. Också en lösning. Hur det än görs är jah villig att hjälpa till om det skulle uppstå problem.

Har själv idag inget geforce konto alls så inget bundet till mig förutom köpet såklart.

Permalänk

Gäller även för GeForce Now subscriptionen: https://www.nvidia.com/sv-se/geforce/geforce-experience/redee...

F: Finns det ytterligare krav som jag måste tänka på för att kunna lösa in kupongen?
Grafikkortskrav - En del kuponger kan endast lösas in på vissa utvalda grafikkort. Dessa kuponger är vanligtvis kopplade till ett köp av grafikkort eller en kampanjutlottning. Kontrollera att grafikkortet är installerat före inlösen.
Regions-/landskrav - för vissa kuponger krävs det att de löses in i vissa regioner eller länder. Lös in koden i rätt region/land.
Ålderskrav - En del kuponger har åldersbegränsningar på grund av känsligt innehåll. Kontrollera att ditt NVIDIA-konto uppfyller ålderskravet.

F: Vilka är systemkraven för att lösa in en spelkod i GeForce Experience?
Operativsystemen Windows 7, 8, 8.1 eller 10
Dator med en kvalificerande GeForce-grafikprocessor
GeForce Experience (version 3.18 eller senare)
GeForce-drivrutin 417.01 eller senare

Visa signatur

Stationär: Ryzen 9 3900X | MSI B550 Tomahawk | EVGA GTX1080 SSC | Corsair Force MP600
Kamera: Sony A7 III |Zeiss 18mm 2.8 | Sigma 35mm 1.4 | Sony 85mm 1.8 | Tamron 28-75 2.8

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RedRiderSWE:

Gäller även för GeForce Now subscriptionen: https://www.nvidia.com/sv-se/geforce/geforce-experience/redee...

F: Finns det ytterligare krav som jag måste tänka på för att kunna lösa in kupongen?
Grafikkortskrav - En del kuponger kan endast lösas in på vissa utvalda grafikkort. Dessa kuponger är vanligtvis kopplade till ett köp av grafikkort eller en kampanjutlottning. Kontrollera att grafikkortet är installerat före inlösen.
Regions-/landskrav - för vissa kuponger krävs det att de löses in i vissa regioner eller länder. Lös in koden i rätt region/land.
Ålderskrav - En del kuponger har åldersbegränsningar på grund av känsligt innehåll. Kontrollera att ditt NVIDIA-konto uppfyller ålderskravet.

F: Vilka är systemkraven för att lösa in en spelkod i GeForce Experience?
Operativsystemen Windows 7, 8, 8.1 eller 10
Dator med en kvalificerande GeForce-grafikprocessor
GeForce Experience (version 3.18 eller senare)
GeForce-drivrutin 417.01 eller senare

Har uppdaterat annonsen med info om att jag lätt kan aktivera båda koderna för vem som nu skulle vilja köpa OM det inte funkar att de gör det själva och något av dessa kraven gör att aktiveringen inte genomförs. Som sagt är det inget hinder i mina ögon dock väldigt bra att veta!

Permalänk
Medlem

Man måste ha ett RTX 30 kort för att kunna lösa in Watch Dogs Legion

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hugworm:

Man måste ha ett RTX 30 kort för att kunna lösa in Watch Dogs Legion

Som ovan skrivet kan jag lösa in det för vem som helst då jag sitter på ett ådant kort. Du måste inte ha ett sånt kort för att spela dock såklart.

Permalänk
Medlem

Har för mig att det var samma grej för 2070 Super men jag lyckades sälja COD som medföljde till det. Så tror att det funkar, men kan definitivt ha fel.

Permalänk
Medlem

Skrev du förut att du säljer geforce now för 200:-?
Läste det någonstans tyckte jag, isåfall kan du skicka privat meddelande så har vi en deal.

Så länge det fungerar utan RTX kort, kör 1080 Strix.

Permalänk
Avstängd

Har fått bekräftat av nVidia själva att man kan "ge bort" Watch Dogs. De säger att GeforceNow inte fungerar på samma sätt, men är villig att prova då det är samma princip -> logga in med en annan persons konto -> regga koden -> GGWP den är nu den personens ägo.

Den som köper kommer behöva ge mig access till sitt uPlay-konto så jag kan länka det såklart.