AMONG US Ikväll med lite sweclockers-folk!

Permalänk
Medlem

AMONG US Ikväll med lite sweclockers-folk!

Nu jäklar blir det spelkväll. Krav på tillgång till discord (Gå gärna med i sweclockers discord: GEEKS DISCORD ) och mikrofon. Vi sammanstrålar i discorden kl 18 ikväll och delar upp oss i grupper efter det.

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

Jag vill, jag vill, jag vill!

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Sjusovarn
Skrivet av Wasp:

Nu jäklar blir det spelkväll. Krav på tillgång till discord (Gå gärna med i sweclockers discord: GEEKS DISCORD ) och mikrofon. Vi sammanstrålar i discorden kl 18 ikväll och delar upp oss i grupper efter det.

Jag vill, jag vill, men kan inte

Skrivet av Vzano:

Jag vill, jag vill, jag vill!

Han vill, han vill!

Permalänk
Medlem

Åh det här låter som nått för mig!

Permalänk
Medlem

Jag hakar på! Har sett lite av spelet men aldrig spelat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vzano:
Skrivet av My2nd:
Skrivet av Brov:
Skrivet av Soir:

Göttans grabbar, ska bli en mysig kväll med massa backstabbing och skratt.

Permalänk
Medlem

Vi lirar från och med nu fram tills läggdags. Ba hoppa in i discorden och söka upp oss. Leta efter @Wasp_old

Permalänk
Avstängd

Hade lätt velat men sitter dels på ett GTX275 (får en 3080 imorgon) och dels har jag arbete som måste göras innan 00:00 ida såatteh.... Hoppas ni får kul!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Sjusovarn

Imorgon så jäklar I joinar jag!

Permalänk
Medlem

Festen fortsätter ikväll! Igår var vi som mest 9 personer som anklagade varandra för att vara massmördare. Vill ni vara med så är det bara hoppa in i discorden under kvällens gång och leta upp en kanal som heter nått i stilen med "among us" eller "wasp".

Spelet kostar 4 euro på steam och det kan drivas med en potatis och en spik så ursäkterna ni har för att inte vara med är få!

Permalänk

Skriver här för att komma ihåg, kanske dyker upp under kvällens gång!

Visa signatur

Chassi:Corsair 4000D Mobo: Aorus B550 Elite V2 CPU: Ryzen 5600X RAM: 32GB Corsair vengeance 3600Mhz. GPU: MSI RTX 3070
Server:DL360 G9
Plexmaskin:HP Z4 G4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Festen fortsätter ikväll! Igår var vi som mest 9 personer som anklagade varandra för att vara massmördare. Vill ni vara med så är det bara hoppa in i discorden under kvällens gång och leta upp en kanal som heter nått i stilen med "among us" eller "wasp".

Spelet kostar 4 euro på steam och det kan drivas med en potatis och en spik så ursäkterna ni har för att inte vara med är få!

Går även spela på Android "cross platform", appen är gratis, om man inte har någon dator.

Permalänk
Sjusovarn

I vile jåin!

Permalänk
Sjusovarn

Nu har vi dragit igång!

Permalänk
Medlem

Ja det är ju helt otroligt! Vi kör ikväll igen! Bara hoppa in närsom under kvällens gång men vi startar sen gammalt kl 18. Sweclockers/geeks discord. Leta upp "among us" bland kategorierna.