Drake med inslag av origami vinner Seagates Firecuda-tävling

Permalänk
Melding Plague

Drake med inslag av origami vinner Seagates Firecuda-tävling

Komplett med fjäll, ögon och viss flygförmåga kniper den hemmasnickrade draken Firecuda Sinker en kvick SSD-enhet på 1 TB.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis, snyggt jobbat! 😊

Permalänk
Medlem

Bra jobbat!

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Medlem

Välbyggd och snygg drake! Bra jobbat och grattis!

Jag hade gärna sett en liten video också när den flyger. Inte bara en bild som kan vara tagen när draken är på väg mot en störtkrash

Permalänk
Medlem

Välförtjänt, snyggt bygge!.👍

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

som vanligt ingen mening att delta för min del, alla här är så jäkla begåvade och kreativa att jag aldrig skulle ha en chans

grattis till vinnaren iaf

Permalänk
Medlem

Den förtjänade 2TB varianten för den var så jävla snygg! Kan Seagate fixa en upgrade?!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Medlem

Grattis!
Blev ändå inte timpenning för din kreation ganska låg?
Måste ju tagit ett bra tag att göra den där tänker en amatör som jag?
Hur som, riktigt cool.

Permalänk
Medlem

Real life Draktränare!

Snyggt jobbat!

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Medlem

Grym drake och stort grattis!
Hoppas på fler pyssel tävlingar när mina barn slutat stoppa precis allt i munnen

Permalänk
Testpilot

Bra jobbat, grattis!

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | VGN K75 Pro | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

Den gillas!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841