EVGA GeForce GTX 1080 Ti SC2 GAMING

Permalänk
Medlem

EVGA GeForce GTX 1080 Ti SC2 GAMING

Som rubriken lyder så säljer jag ovannämnda kort av anledningen uppgradering som några andra här.

Köptes av en annan användare här på sweclockers för några månader sedan och har fungerat hur bra som helst, inget coil whine eller liknande vad jag har märkt av i mitt chassi.

Som vanligt så står köparen för frakten och vi kör betalning via swish, har gjort X antal annonser här.

Kör en budgivning till 18 ikväll då det nya ska komma så kan jag lämna in det på posten samtidigt.

Börjar på 2000 vilket känns rimligt.

Mvh
Jesper

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 2k och hämtning

Permalänk
Medlem
Skrivet av PatrikNystrom:

Bjuder 2k och hämtning

Noterat

Permalänk

2200;- + frakt

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5 5600X | Asus RTX 3060 Ti | Asus ROG Strix B550-I | 16GB HyperX Fury 3600Mhz | Acer X34A

Permalänk
Medlem

2300 + frakt

Visa signatur

Intel i9 10850k | NZXT Kraken x72 | Asus z490-A Prime | Asus Rog Strix GTX 1080ti 11gb OC | Samsung 970 Evo 1Tb m.2| Corsair HX750i | Corsair Vengeance 32gb @ 3600Mhz | Lian Li PC-011 Dynamic |

Permalänk
Medlem

2400 + frakt

Permalänk
Medlem

Samtliga bud noterade

Permalänk
Medlem

2500+frakt

Permalänk
Medlem

2600 och kan komma och hämta det bums

Permalänk
Medlem

2700 + frakt

Permalänk
Medlem

2800 och upphämtning när som

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI | Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Nitro+ | Noctua NH-D15 chromax.black | DeepCool PX1000G 1000W ATX 3.0 | be quiet! Dark Base 900 Orange | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Flare X | Logitech G502 X LIGHTSPEED | ASUS ROG Strix Scope II 96% Wireless | HyperX Cloud III Wireless

Permalänk
Medlem

2900 och hämtar

Permalänk
Medlem

Noterat samtliga bud

Permalänk

3000kr plus frakt

Permalänk
Medlem

3100 och hämtar

Permalänk
Medlem

Annons avslutad vinnare kontaktas

Permalänk
Medlem

För intresserade så försvann TS ur PM-chatten efter att vi kommit överens om en tid. Jag antar att han ångrade sig. Någon affär blir inte av.

Permalänk
Medlem

Tehlily och jag har löst det lilla problem som fanns och det var helt mitt fel då jag är dålig på att kommunicera. Kortet såldes till manandnature.

Permalänk

Beklagar kommunikationsproblemen ovan. Jag kan dock understryka att affären gick igenom, det var väl packat och anlände inom en rimlig tidsram. kortet har nu använts i ett par dagar och fungerar prima. tummen upp till voorkis från min sida!¨

Anledningen till sen återkoppling och recension handlar endast om min egen lathet!

Tack igen herr voorkis, hoppas ditt nya kort fungerar bra det med!

MVH