Äldre oanvänt chassi säljes Antec P182

Permalänk
Medlem

Äldre oanvänt chassi säljes Antec P182

Hej!

Har ett gammalt chassi som vunnits i nån tävling som är helt oanvänt.

Modellen är ett Antec P182 och tror det var rätt high end när det var aktuellt, men säljs ej längre så vet inte hur kompatibelt det är med dagens grejer.

Finns att hämta i GBG och tänker jag säljer det för nån hundring eller högsta bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Kan bara säga att det är ett mycket bra chassi. Tyst och skaplig välventilerat. Hade mitt i många år. Köparen kommer knappas bli besviken.

Permalänk
Medlem

OOof nostalgisk av bilden, instämmer med Ulf!

Permalänk

Föregångaren, P180, var chassit som startade trenden med psu i botten. Sammarbete mellan Antec och Silenpcreview. Fortfarande ett mycket bra chassi.

Permalänk
Medlem

är intresserad av chassit, vart i Gbg finns det? bjuder 300kr

Permalänk
Medlem

Blir det ingen affär med föregående medlem är jag intresserad av att köpa det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kadiid:

är intresserad av chassit, vart i Gbg finns det? bjuder 300kr

Bor på Norra dragspelsgatan 6. Är nära positivgatan spårvagnshållplats mot Frölunda Torg.

Ska vänta tills ikväll och se om det kommer något annat bud, annars är det ditt för 300!

Skrivet av AlpAne:

Blir det ingen affär med föregående medlem är jag intresserad av att köpa det.

Skrev ju högsta bud så vet inte hur det funkar med reglerna då, men jag noterar du är intresserad om det inte blir något med föregående!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zedzolol:

Bor på Norra dragspelsgatan 6. Är nära positivgatan spårvagnshållplats mot Frölunda Torg.

Ska vänta tills ikväll och se om det kommer något annat bud, annars är det ditt för 300!

Skrev ju högsta bud så vet inte hur det funkar med reglerna då, men jag noterar du är intresserad om det inte blir något med föregående!

Kan höja till 500kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av kadiid:

Kan höja till 500kr

Är ditt om du vill köpa det direkt för 500!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zedzolol:

Är ditt om du vill köpa det direkt för 500!

Taget!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kadiid:

Skickar pm