Harman Kardon Soundsticks III, Seasonic S12II-520Bronze och TP-Link TL-PA4010KIT

Permalänk

Harman Kardon Soundsticks III, Seasonic S12II-520Bronze och TP-Link TL-PA4010KIT

Hej Hej!

Jag tänkte se om det finns något intresse för en del saker som inte kommer till användning längre.

Soundsticks III: Säljes då jag använder hörlurar mestadels av min tid, så dem kommer tyvärr inte till den användning som dem förtjänar. Fungerar precis som dem ska, kvitto finns ej.

Seasonic S12II 520w: Säljes då jag nyligen införskaffade ett starkare aggregat. Ett förhållandevis litet och kompakt nätaggregat som fungerade fint innan jag plockade ut det ur datorn. Finns lite skav på på färgen men är i övrigt i bra skick. Originalkartong ska finnas i källaren tror jag, som jag kan leta reda på innan det eventuellt ska skickas.

För mer information så kan man titta här på kompletts gamla sida: https://www.komplett.se/product/1120122#technical-details

TP-Link kittet: Säljes då behovet försvann. Användes enbart under en kortare period och fungerar som dem ska.

Det är bud som gäller på allt och får jag in ett bud som jag känner mig nöjd med så behåller jag rätten att godta det och därmed avsluta budgivningen tidigare på just det föremålet. Annars har jag tänkt mig att annonsen kan löpa på.

Allting kan skickas och köparen betalar eventuell frakt.

Ha en bra dag.

Med vänlig hälsning

Rikard

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 500kr för soundsticks. Kan hämta på måndag

Permalänk
Skrivet av niclasc:

Bjuder 500kr för soundsticks. Kan hämta på måndag

Tack för budet, men jag väljer att avvakta.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rikard225:

TP-Link kittet: Säljes då behovet försvann. Användes enbart under en kortare period och fungerar som dem ska.

Hej @Rikard225,

Jag har varit lite sugen på att testa hur/om det fungerar med homeplug i lägenheten innan jag drar långa kablar, lägger därför ett skambud på 100kr+frakt (vilket väl borde bli 63kr med postnord skickalätt gissar jag). Helt ok att neka om du tycker det är för lite

/Einar

Permalänk
Skrivet av EinarB:

Hej @Rikard225,

Jag har varit lite sugen på att testa hur/om det fungerar med homeplug i lägenheten innan jag drar långa kablar, lägger därför ett skambud på 100kr+frakt (vilket väl borde bli 63kr med postnord skickalätt gissar jag). Helt ok att neka om du tycker det är för lite

/Einar

Hej Einar!

Vad säger du om 190 kr inklusive frakt, så sänder jag iväg det med PostNord skicka lätt och återkommer med kolli-id när jag har beställt frakten :).

Mvh

Rikard

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rikard225:

Hej Einar!

Vad säger du om 190 kr inklusive frakt, så sänder jag iväg det med PostNord skicka lätt och återkommer med kolli-id när jag har beställt frakten :).

Mvh

Rikard

Det kör vi på! Skickar PM med adress och swish-nummer och det där praktiska.

/Einar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rikard225:

Tack för budet, men jag väljer att avvakta.

Mvh

Svårt att lägga bud när du inte skriver nåt pris och inte heller ger nåt motbud

Permalänk

TP-kittet sålt.

Permalänk
Skrivet av niclasc:

Svårt att lägga bud när du inte skriver nåt pris och inte heller ger nåt motbud

Själv tycker jag inte det är svårt att lägga bud, då det är just det "bud". Du väljer själv vad du vill lägga för pris, men det finns ingenting som säger att jag behöver godta ett visst bud.
Jag brukar inte heller komma med ett motbud om jag anser att vi ligger för långt ifrån varandra och det kan jag inte påstå att jag ser andra göra heller på den här sidan, om inte budet är i närheten av det priset som säljaren har i åtanke det vill säga.

Men visst, om du vill ha ett pris så säger jag 800, och då du budade 500 så står vi ändå en bit ifrån varandra. Då kanske du förstår också varför jag inte tyckte det var någon mening med att komma med ett motbud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rikard225:

Själv tycker jag inte det är svårt att lägga bud, då det är just det "bud". Du väljer själv vad du vill lägga för pris, men det finns ingenting som säger att jag behöver godta ett visst bud.
Jag brukar inte heller komma med ett motbud om jag anser att vi ligger för långt ifrån varandra och det kan jag inte påstå att jag ser andra göra heller på den här sidan, om inte budet är i närheten av det priset som säljaren har i åtanke det vill säga.

Men visst, om du vill ha ett pris så säger jag 800, och då du budade 500 så står vi ändå en bit ifrån varandra. Då kanske du förstår också varför jag inte tyckte det var någon mening med att komma med ett motbud.

Hur gamla är högtalarna?

Permalänk

Jag kan bara svara för hur länge jag har haft dem, och det är 10 månader och under den tiden har dem fungerat bra. Jag köpte dem i andrahand så det är svårt att säga hur länge han hade haft dem innan han valde att skicka dem vidare.

Mvh

Rikard

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rikard225:

Jag kan bara svara för hur länge jag har haft dem, och det är 10 månader och under den tiden har dem fungerat bra. Jag köpte dem i andrahand så det är svårt att säga hur länge han hade haft dem innan han valde att skicka dem vidare.

Mvh

Rikard

OK, med tanke på att åldern är okänd och att dom historiskt kostat 1000 kr vid flera tillfällen så kan jag tänka mig att ge max 600 kr

Permalänk

Okej, då tackar jag men jag väljer ändå att avvakta och se.

Mvh

Rikard

Permalänk
Skrivet av niclasc:

OK, med tanke på att åldern är okänd och att dom historiskt kostat 1000 kr vid flera tillfällen så kan jag tänka mig att ge max 600 kr

Jag har likadana fast tidigare utgåva (vita fötter på stickorna) , köpte på Elgiganten när jag gick i gymnasiet 2007. Kostade någonstans 2000-3000 SEK nya vill jag minnas. Håller bra över tid, har kvar mina med riktigt bra ljud.

Visa signatur

--//Don't Panic\\--