Tävla om Asus flaggskeppstelefon Zenfone 7 Pro

Permalänk
Melding Plague

Tävla om Asus flaggskeppstelefon Zenfone 7 Pro

En telefonfrågesport med Zenfone 7-tema erbjuder nu SweClockers medlemmar chans att vinna Asus senaste flaggskeppstelefon.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Länge sen man deltog, men nu passade man på!

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Permalänk
Medlem

Fan, den telefonen vill jag verkligen inte ha... KANSKE hade kunnat ge den till min 6-åring för han tycker det är lite tufft att man kan göra så med kameran

Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kelthar:

Fan, den telefonen vill jag verkligen inte ha... KANSKE hade kunnat ge den till min 6-åring för han tycker det är lite tufft att man kan göra så med kameran

Det häftigaste är nog att den sitter där av en funktionell anledning.
Om du vill vara tuffast på förskolan är det iPhone som gäller, möjligen Samsung.

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

Det häftigaste är nog att den sitter där av en funktionell anledning.
Om du vill vara tuffast på förskolan är det iPhone som gäller, möjligen Samsung.

Är denna telefonen för de som vill vara häftig i mellanstadiet på Instagram då eller? ..

Föredrar Redmi K20/K30 Pro när det gäller kamera fram. Dvs att den inte syns alls, för oss som inte bryr oss så mycket om selfies.

Förstår att du antog att jag hade iPhone eller Samsung. Varför skulle jag ha det? Måste man ha det för att tycka att den telefonen är helt LOL.

Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk

Hade varit kul att vinna denna gången, min Galaxy Note 4 är redo för pension. XD

Visa signatur

There's no place like 127.0.0.1

Permalänk
Medlem

Perfekt för creeps till up skirt-bilder.

Permalänk
Medlem

Nu kan man alltså då kika runt hörn i VR spel.

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kelthar:

Fan, den telefonen vill jag verkligen inte ha... KANSKE hade kunnat ge den till min 6-åring för han tycker det är lite tufft att man kan göra så med kameran

Jag skulle vilja ha den bara för att testa hur bra det funkar med denna funktion. Använder sällan selfiekameran, men det är kul med andra lösningar än den gängse använda.

Sen vill jag gärna ha 3,5mm för hörlurar, men gratis är gott. Om jag nu vinner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klarspråkarn:

Sen vill jag gärna ha 3,5mm för hörlurar, men gratis är gott. Om jag nu vinner

Lycka till! ... Jag tillhör också den skaran som vill ha ett 3,5mm jack. Väldigt sällan haft strul med hörlurar som man bara pluggar in, jämfört med blåtand.

Och så klarar jag inte av fasade hörn på skärmen fram, då trycker råkar jag trycka på kanterna när jag håller den i händer.

Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Medlem

Det här var kul! Hoppas man vinner den så man får uppgradera sig.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kelthar:

Lycka till! ... Jag tillhör också den skaran som vill ha ett 3,5mm jack. Väldigt sällan haft strul med hörlurar som man bara pluggar in, jämfört med blåtand.

Och så klarar jag inte av fasade hörn på skärmen fram, då trycker råkar jag trycka på kanterna när jag håller den i händer.

Ja, jag som pratar mycket i telefon/video på jobbet nu märker att de som har hörlurar och mikrofon med sladd får så mycket bättre ljud. BT funkar bra för att lyssna på musik, men synkning med video och ljud från mikrofoner verkar krångla en del.

Och lycka till själv!

Permalänk
Medlem

Har sexan och är supernöjd, både med telefonen som helhet och kameran. Behöver egentligen inte uppgradera, men gratis är ju gott så varför inte ta chansen! Vinner jag så ger jag bort min sexa här på forumet!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 @4,2GHz, 32 GB DDR4 @3600MHz, GTX 1080 8GB RAM

Permalänk
Medlem

Tyvärr är jag negativ till rörliga delar , har haft dåliga erfarenheter mer än en gång av kablar går av efter att ha vickats fram och tillbaka.

Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk
Inaktiv

Vilket jäkla monster! Farmors katt kommer få se på ett och annat.

Permalänk
Medlem

hoppas man vinner denna gången vet inte hur många tävlingar man varit med i utan att vinna något
min nuvarande mobil klarar inte ens av en vanlig jobbdag längre

Permalänk
Medlem

Får se om det här är året när jag äntligen kan klå mina brorsor i häftigast lur! =D