Razer satsar på avskalat yttre med chassiduon Tomahawk

Permalänk
Melding Plague

Razer satsar på avskalat yttre med chassiduon Tomahawk

Produktportföljen hos Razer får nu ett extra fack, när Mini ITX- och ATX-lådor med dubbla glaspaneler presenteras.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Kommer passa perfekt med min Razer Gamer Energidryck, Razer Gamer Tuggummi och Razer Gamer Kreditkort.

Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk
Medlem

Otroligt dåligt värde för pengarna, och mitx-versionen är ju massiv jämfört med moderna chassin. Jag ser inte riktigt varför man skulle välja den här över t.ex. Ncase M1 eller Cooler Master NR200.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Ser väldigt NZXT ut, i alla fall utvändigt, H400 speciellt.. Pris och storlek bör nog få en del att undvika dessa, och grymt fult med PSU'n mitt i allt.. jaja.. Razer brukar hitta sina kunder, jag är inte en av dem.

Visa signatur

AMD Ryzen R5 3600 | Gigabyte Aorus B550M Pro | Gigabyte RTX 3060 Ti Gaming OC | 2x8GB G.SKill Trident Z Neo @ 3600MHz | Corsair RM750X 750W | Intel 660P M.2 2TB NVME SSD | Samsung 860 QVO 1 TB SSD | NZXT H400i | Noctua NH-U12S chromax.black

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sando:

Otroligt dåligt värde för pengarna, och mitx-versionen är ju massiv jämfört med moderna chassin. Jag ser inte riktigt varför man skulle välja den här över t.ex. Ncase M1 eller Cooler Master NR200.

Vissa gillar att vara enhetliga. Razer har aldrig marknadsfört sig för att hålla ner priser, de ska ha sina marginaler, men de erbjuder trots allt något i nästan allt numera och snyggt blir det. Behöver inte vara edgy och ha en tråkig retro look för de.

Permalänk

Varför måste alla chassin ha sidopaneler av glas? Fult som stryk i min mening.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av IKEA Billy Bokhylla:

Varför måste alla chassin ha sidopaneler av glas? Fult som stryk i min mening.

Finns många ”läckra” chassin från 90-talet som inte har fönstersida. Själv gillar jag att ha koll på komponenterna och ser direkt när det börjar bli dammigt.

Visa signatur

4080S | Playstation 5 | Xbox Series X | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Tycker de ser bra ut men priserna var lite väl höga.

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem

Mkt negativitet här, jag tycker itx-chassit verkar lovande.

Få plats med dom nya 3-slot GPU:er a samtligt som man förmodligen inte behöver banka sig blodig över att få till builden.

Dock för höga priser.

Permalänk
Medlem

Innovativ men inte speciellt snygg montering av psu på mitx chassit.

Permalänk
Medlem

Hade deras logotyp inte varit så otroligt ful hade man kanske övervägt att köpa en razer-produkt någon gång.

Permalänk
Medlem

Ser iaf ut att ha vettiga ventilationsintag på sidan av fronten, galet många chassin som misslyckas med det idag.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem

Ser fram emot Optimum Tech's recension av detta ITX chassi

Permalänk
Medlem

Ingen information om antalet fläktplatser?

Visa signatur

Ryzen 5600 | RTX 3080

Permalänk

Konstigt ändå att döpa nånting till samma sak som en känd annan datordel.

Ja tjena, det här är min nya SSD, valde att kalla den "THICC II".

Visa signatur

Dator 1: MSI Tomahawk Max, Ryzen 3700X, Sapphire Pulse RX 5700 XT, Ballistix Elite 4x8 GB 3200 MHz cl15, Corsair Force MP510 960 GB, Scythe Kaze Master Pro, Plusdeck 2c Dator 2: Lenovo ThinkPad T480s

Permalänk
Medlem
Skrivet av FZL:

Ingen information om antalet fläktplatser?

Står i artikeln,
"I bakkant finns också en plats för en chassifläkt och likaså i fronten, men huruvida dessa ingår och vilka dimensioner de har avslöjas inte av specifikationerna."

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem

Gillar designen, men jag gillar även NZXT så.

Speciellt saker som accentfärger på USB portarna är nice touch imo, tråkiga jävla svarta hål som alla andra är så b.

Det jag verkligen hade velat ha dock är upplysta USB portar på chassit.
Det ofta i mörker man ska försöka hitta det där satans uttaget bara för att bli förbannad
Det är min högsta önskan lol, upplysta usb porter på chassit tack!