Delar eller hela setupen säljer till högstbjudande!

Permalänk
Skrivet av Järfällaboende:

Om du kollar värdet på sakerna så skulle nog inte du själv heller sålt det till dessa priser varför ens diskutera om den inte blir såld eller jag inte vill sälja eller vill sälja så är det nog upp till mig.

när du skapar annons själv så kan du sätta det pris du vill sälja till vad du vill tro mig jag skulle inte lägga mig i på det!

här är alla lite eller mindre kunniga om priser osv.

OK. Vi lämnar det så. Tack för infon, avstår att buda mer.
Lycka till med försäljningen.

Mvh

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Men han har ju helt rätt i det han säger dock. Är man inte intresserad av bud under 9k så bör ju det vara budstart. Annars slösar man deras samt din tid i onödan.

Uppdatera första inlägget med 9k som startbud istället och tänk på det till nästa annons så slipper man dessa diskussioner i en säljtråd.

Visa signatur

5800X@original ;)
3600XT@4600Mhz
E6600@3.42Ghz
Duron 600@1378Mhz

Permalänk
Medlem

Har han hävdat att han inte släpper den för under 10 000 kr?

Han har väl endast satt det som ett "köp nu-pris" för att avsluta budgivning i förtid?

Visa signatur

Gaming: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | AMD Ryzen 9 5900X | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200 MHz | Corsair RM850x V2 | Sabrent 2TB Rocket Nvme PCIe 4.0 | FD Define S | LG 27GP850 | LG 48C1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shakermaker:

Har han hävdat att han inte släpper den för under 10 000 kr?

Han har väl endast satt det som ett "köp nu-pris" för att avsluta budgivning i förtid?

Tycker inte dessa inlägg går att tolka på annat sätt än att 9k är minsta accepterade bud. Annars får TS nog förtydliga sina inlägg då det uppenbarligen skapar missförstånd bland de som vill buda på hela burken.

"har inte bråttom det enda som skulle uppskattas är 10k och hämtning när som!"

"kanske jag släpper den vid bra humör vid 9k till rätt person med rätt attityd!"

Visa signatur

5800X@original ;)
3600XT@4600Mhz
E6600@3.42Ghz
Duron 600@1378Mhz

Permalänk
Medlem

Det står ju i annonsen att han säljer till vem han vill och till vilket pris. Att folk sätter ett lägre utgångs än vad de känner för att sälja för är ju väldigt vanligt, ser inget konstigt med det En försäljning behöver ju inte vara så svart eller vit. Den är ju ute på blocket också så brukar ju gå att få mer där annars. Är nog bara intresserad av GPUn men lycka till!

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt vad som händer. Bjuder i alla fall 8000:- för komplett burk utan skärm o tangentbord.

Permalänk
Skrivet av Baloa:

Vet inte riktigt vad som händer. Bjuder i alla fall 8000:- för komplett burk utan skärm o tangentbord.

Taget när kan du hämta dra ett PM!

Mvh Sony

Permalänk

Då är burken såld till @baloa det som är kvar är skärmen och tangentbordet.