Jag saknar "mitt senaste inlägg"-knappen

Permalänk
Hedersmedlem

Jag saknar "mitt senaste inlägg"-knappen

Hej, jag saknar ikonen där man kunde hitta sitt sista (eller var det sitt första?) inlägg i tråden. Hade gärna sett att den återinförts.

Ett steg bättre, att när man trycker på knappen så ser man alla sina inlägg den specifika tråden.

Mvh
Überklass

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Jag saknar också den knappen, den har hjälpt mig mycket!

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Insåg nyligen att den är borta, trodde det var en bugg och att den skulle komma tillbaka, men tydligen inte?

Jag vill ha tillbaka både den och "senast citerade" eller vad den knappen hette?

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Hedersmedlem

@Gurt @jreklund

Någon feedback? Jag saknar funktionen att lätt hitta mina inlägg i trådar något enormt.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Hedersmedlem

@UndaC

Jag känner mig osynlig.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Provat Better Sweclockers? Inte säker på att det exakt vad du vill, men det byter ut "följda trådar" eller vad det står högst upp till höger, till "Mina inlägg", som länkar till din profils inlägg. Din länk blir alltså https://www.sweclockers.com/medlem/25822/inlagg

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Überklass:

@Gurt @jreklund

Någon feedback? Jag saknar funktionen att lätt hitta mina inlägg i trådar något enormt.

Bumpar frågan då även jag saknar knappen. Då jag använder mer än en enhet/dator att kolla i forumet så var ofta mitt egna senaste inlägg en bra punkt att utgå ifrån. Nu blir det istället att jag sett en del av en tråd på en enhet, fortsätter på någon annan och ofta missar något jag känner för att svara på.

Senaste inlägg-knappen och liknande tycker jag sällan tillför något. Men de flesta kanske bara använder en enda enhet, och då blir det till ett icke-problem.

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej,

I och med ombyggnationen till den responsiva hemsidan gjorde vi det aktiva valet att plocka bort dessa funktioner, då det procentuellt inte var något som användes och tillförde komplexitet i koden som vi kunde göra oss av med.

Vi kommer därmed inte att återinföra:
- Mitt senaste inlägg
- Mitt senaste citat

/ Johan

Dålig meningsuppbyggnad
Permalänk
Medlem
Skrivet av jreklund:

Hej,

I och med ombyggnationen till den responsiva hemsidan gjorde vi det aktiva valet att plocka bort dessa funktioner, då det procentuellt inte var något som användes och tillförde komplexitet i koden som vi kunde göra oss av med.

Vi kommer därmed att inter återinföra:
- Mitt senaste inlägg
- Mitt senaste citat

/ Johan

med andra ord.. konsulten klarade inte av det?

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Geeks
Jobbar med data
Skrivet av Fenix:

med andra ord.. konsulten klarade inte av det?

Precis! Jag är för dålig för att kasta sten i glashus.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av jreklund:

Hej,

I och med ombyggnationen till den responsiva hemsidan gjorde vi det aktiva valet att plocka bort dessa funktioner, då det procentuellt inte var något som användes och tillförde komplexitet i koden som vi kunde göra oss av med.

Vi kommer därmed att inter återinföra:
- Mitt senaste inlägg
- Mitt senaste citat

/ Johan

- Mitt senaste inlägg - i specifika trådar? Likt funktionen vi hade innan med andra ord?

Edit: Eller vänta.. "inter återinföra" gjorde mig förvirrad. Nåväl. Mycket trist att en sådan - för mig - uppskattad funktion togs bort.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Ledsen för den dåliga svenskan (och det hoppet det bringade), jag uppdaterade inlägget för att göra det tydligare för framtida läsare.