Permalänk
Medlem

Välgörenhetsrensning

Rensade hemma och hittade ett gäng gamla grejer som jag tänkte göra mig av med.
Eftersom att inte allt är det mest eftertraktade, tänkte jag att vi kombinerar det med att donera en del av vinsten till Barncancerfonden.
Jag specificerar vid varje vara hur stor del går till BCF, och laddar upp bekräftelse efter donering.
Så gör ett fynd och en god gärning.

ONKYO Receiver från HT-S4505 - Startbud 500kr - 50% till BCF
En riktigt trevlig receiver med 4 HDMI in, 2 optiska in, ARC, och en massa andra inputs. Köptes med högtalarna här under, och en sub som gav upp och försvann när den var inne på service. Kommer med helt färska batterier till fjärrkontrollen.

Högtalare från HT-S4505 (utan sub) - Startbud 50kr - 100% till BCF
Inte högtalare som imponerar, men ger ett fullständigt dugligt ljud.

Centrum Ophellia 5.0 system - Startbud 50kr - 50% till BCF
Det här kittet kommer inte få audiofiler att falla till knä, men jag som dödlig har varit väldigt glad för dem. De ger ett fullt ljud och behövde i min mening inte sub.
De har skönhetsfel, men inte något absurt.

Yamaha Yst-Sw012 - Startbud 300kr - 50% till BCF
Liten men kraftfull för hemmabiosystemet över. Efter att ha uppgraderat till Ophellia-högtalarna plockades den bort, och har fungerat som bord för en liten lampa.

Endast Onkyo-högtalarna skickas, resten är hämtas, eller kan mot liten avgift (hälften till bensin och hälften till BCF) köras ut inom Stockholm västerort.
Köper du ett receiver och ett set högtalare, inkluderar jag högtalarkablage.

Logitech Z-5500 - Startbud 400kr - 50% till BCF
Högtalarsystemet som inte behöver någon introduktion. Medan det har ett bra gäng år på nacken håller det fortfarande en varm plats i mitt hjärta.
Kommer med alla sladdar, samt en optisk.
Skickas inte.

Blue Mo-fi headset - Startbud 100kr - 50% till BCF
Efter att Elgiganten hade erbjudande på dessa och Yeti, har jag sett denna modell säljas typ 100 gånger här på marknaden. Jag var en av de få som köpte kittet för hörlurarna och älskade att använda dem. De har skönhetsfel, men är fullt fungerande, så om ljudet är viktigare, är det här kanske något för dig. Kommer med alla sladdar (USB, 3.5mm och iPhone headset) och en stilig påse.

iPod Touch Gen 5 32GB - Startbud 300kr - 50% till BCF
Rosa iPod touch, ett märke på ena hörnet, men annars hel och fin.

iPod Classic tror Gen 6, 160 GB - Startbud 250kr - 50% till BCF
Skulle bli huvudenheten i mitt ljudsystem, men kom aldrig runt till att få det fixat. Repor på baksidan, men inga betydelsefulla skador. Inte 100% säker på generation, men tror Gen 6. Har i alla fall färgskärm.

Apple Universal dock MC746ZA/A - Startbud 250kr - 50% till BCF
Köptes till iPod Classic, men som sagt, kom inte igång, så annat än att iPoden har suttit i ett tag, har den aldrig använts. Alla adaptrar är med, laddaren sladden och fjärrkontrollen har fortfarande plast på.

iDeal of Sweden skal till iPhone 6/7/8 och SE 2020 - Startbud 50kr - 100% till BCF
P.g.a oärliga grannar slutade det med att jag beställde ett nytt skal när det första paketet blev stulet utanför min dörr. Detta fick jag som FOC ersättningsorder av iDeal of Sweden för det. Denna är fortfarande i paket med skyddsplasten kvar … På paketet.

Logitech Webcam C500 - Startbud 25kr/st. - 75%+ till BCF
Inte precis 2020-streaming kvalitet, men fungerar nog fint för en mormor som vill videochatta med barnbarnen i dessa tider.
Köper du båda ger jag 100% av ena till BCF.

Samsung Galaxy Tab 3 7.0 lite - Startbud 100kr - 75% till BCF
Android 4.något, och går tyvärr inte högre. Kommer med ett bluetooth tangentbord.

Panasonic trådlös fast Telefon - Startbud 25kr - 100% till BCF
Vet inte mycket om den, men förmodar att den duger fint som extra telefoner. Köptes av min mor när hon bodde på landet utan mobilmottagning, men fyller inte längre något syfte.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag börjar med 100kr plus frakt för blue-lurarna

Visa signatur

Gillar prylar och spelar sällan

Permalänk
Medlem

iPod Touch Gen 5 32GB - 300kr plus frakt

Permalänk
Medlem

Jag ville bara sticka in huvudet och säga - gud vilket fint initativ! Fem plus till dig @ThisIsDansk!

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk

Då säger jag 150 för en av webcamsen och blue-lurarna med hämtning idag, imorgon bitti eller tisdag eftermiddag.

Permalänk
Medlem

Vad kul 👍 200+frakt blue mo

Permalänk
Medlem

300+frakt för blue-lurarna

Visa signatur

Gillar prylar och spelar sällan

Permalänk
Medlem

50kr Ophellia! Avhämtning också

Permalänk
Medlem

400 + frakt för Blue MoFi

Permalänk
Medlem

Får man fråga hur länge du kör budgivning? =D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiddy:

iPod Touch Gen 5 32GB - 300kr plus frakt

Skrivet av jjstork:

50kr Ophellia! Avhämtning också

Skrivet av Esgd:

400 + frakt för Blue MoFi

Noterat

Skrivet av Kapten Addock:

Då säger jag 150 för en av webcamsen och blue-lurarna med hämtning idag, imorgon bitti eller tisdag eftermiddag.

Det är noterat, men prioriterar högsta budet på Blue Mo-fi, så jag vill gärna låta dig ändra din mening om Webcams som du vill.

Skrivet av jjstork:

Får man fråga hur länge du kör budgivning? =D

Jag tänker att kanske 24 timmar från första bud på varje vara är en bra lösning. Hade ärligt talat inte tänkt så långt.

Skrivet av bimbim:

Jag ville bara sticka in huvudet och säga - gud vilket fint initativ! Fem plus till dig @ThisIsDansk!

Tack, det glädjer mig att höra att community't här inte tycker att det är en dum ide!

Permalänk
Medlem

100kr+frakt för båda webbkamerorna.

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy Tab 3 7.0 lite 100:- om jag inte missat att någon redan budat 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av rotkiv42:

100kr+frakt för båda webbkamerorna.

Noterat

Skrivet av Exocet:

Samsung Galaxy Tab 3 7.0 lite 100:- om jag inte missat att någon redan budat 😊

Noterat, och om du har missat det, så har jag också.

Permalänk
Medlem

Z5500 400kr

Permalänk
Medlem

150 pickadollars för paddan givet, kan mötas för avhämtning

Visa signatur

Keep it simple, stupid.
AMD Ryzen 5 2600X | AMD Radeon 580X 8GB
Mint | Slackware-Current | Xubuntu 18.10 | Arch | AntiX | MacOS

Permalänk
Medlem

Är paddan samma som jag budar på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BattKajs:

150 pickadollars för paddan givet, kan mötas för avhämtning

Noterat

Skrivet av Exocet:

Är paddan samma som jag budar på?

Det är det förmodligen, jag kan inte helt se något annat det kunde vara, men jag kanske missförstod @Battkajs.

Permalänk
Medlem

Då säger jag 200:- för paddan då plus frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThisIsDansk:

Noterat

Det är noterat, men prioriterar högsta budet på Blue Mo-fi, så jag vill gärna låta dig ändra din mening om Webcams som du vill.

Jag tänker att kanske 24 timmar från första bud på varje vara är en bra lösning. Hade ärligt talat inte tänkt så långt.

Tack, det glädjer mig att höra att community't här inte tycker att det är en dum ide!

Vann jag budgivningen för ipod touch? Skickar du PM med betalningsinfo?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiddy:

iPod Touch Gen 5 32GB - 300kr plus frakt

Skrivet av jjstork:

50kr Ophellia! Avhämtning också

Skrivet av jjstork:

Z5500 400kr

Skrivet av Esgd:

400 + frakt för Blue MoFi

Skrivet av rotkiv42:

100kr+frakt för båda webbkamerorna.

Dessa varor nu stängda. Jag valde att stänga Z-5500 tidigt för lättare hantering då @Jjstork tar båda. Jag skickar individuelt meddelande till er alla.

Permalänk
Medlem

Hej alla,

Ett stort tack till alla som tills vidare har köpt något.
Första omgången donationer gick iväg till Barncancerfonden i kväll, totalt har vi gett 813 kronor.

Så stort tack till:
@Kiddy , @Esgd , @Rotkiv42 , @Exocet och @jjstork

La till Screenshot på betalningarna
Permalänk

God kväll!
Bra initiativ - verkligen roligt att se! Finns iPod Classic 160GB kvar?
Allt gott!

Visa signatur

"Don't believe everything you think. Believe you don't think everything. Repeat."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nathanael:

God kväll!
Bra initiativ - verkligen roligt att se! Finns iPod Classic 160GB kvar?
Allt gott!

Hej!
Tack, jag tycker det har varit lite av en succé. Yes, den är kvar och väntar på ett nytt hem.

Permalänk
Skrivet av ThisIsDansk:

Hej!
Tack, jag tycker det har varit lite av en succé. Yes, den är kvar och väntar på ett nytt hem.

Sannerligen!
Mitt eget fel att jag tagit lång tid på mig att svara - men ifall den fortfarande finns kvar så budar jag 250+frakt. Hade budat på "Universal Dock" om jag trodde att jag skulle få användning för den, men hoppas den går till någon mer behövande om den ännu inte sålts:)

Visa signatur

"Don't believe everything you think. Believe you don't think everything. Repeat."

Permalänk

Är paddan kvar?

Permalänk
Medlem

iPod Classic såld till @Nathanael och totalen är nu uppe i 938 kronor till Barncancerfonden.

Permalänk

@thisisdansk Är paddan kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av emil.sjoeholm:

@thisisdansk Är paddan kvar?

Förlåt, jag missade helt att du hade skrivit tidigare.
Nej, den har tyvärr redan hittat ett nytt hem.