Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Apple AirPods (2nd Gen)

Tjena!

Säljer ett stycke Apple AirPods (2nd Gen) i obruten förpackning då dessa blev över efter ett RMA-ärende. Modell A2032/A3031 med det vanliga etuiet (A1602) som laddas via Lightning-kabel.

Nypris 1350 kronor, så känns rimligt att kapa det med en tredjedel. Pris kan diskuteras men bjuder på frakt för den som betalar fullpris. All kommunikation innan avslutad affär sker i kommentarerna. PM först efter avslutad affär!

Föredrar affär öga mot öga i Gävle, men kan även skicka mot förbetalning. Förbehåller mig rätten att avsluta annonsen när jag vill och sälja till den jag vill.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

750 ink frakt?

Visa signatur

Dell S2721DGFA ■ 5800X3D (Noctua NH-U12P) ■ RTX 3070 AORUS Master ■ 16x2 3200 CL16 ■ MSI B450M Mortar Max ■ Samsung EVO 970 1 TB ■ Fractal Design North + Switch OLED

Old: Pentium 4 -> Core 2 Duo E6750 -> i7 2600k -> R7 3700X

Permalänk
Avstängd

Bjuder 750 + frakt

Permalänk

800 ink frakt

Permalänk
Medlem

900 inkl frakt

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

950 inkl frakt

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk
Medlem

Trodde det var köp nu pris 900 inkl frakt?

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av ottomanslap:

Trodde det var köp nu pris 900 inkl frakt?

Inget uttalat alls om ett "Köp nu", men kör på ditt bud och går vidare till @rickie om du ångrar dig Du har PM!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Såld!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner