Permalänk
Medlem

Rensning på prylar

Bild 1
Xiaomi Mi Electric Scooter (M365) Svart

Mi Electric Scooter är en intuitiv och lättanvänd elsparkcykel med en batterikapacitet på upp till 30 km. Den är enkel att ta med genom en smart ihopvikningsdesign (tar endast 3 sekunder) och väger bara 12,5 kg. Med ett säkert dubbelbromssystem stannar den på bara 4 meter på torr asfalt. Mi Electric Scooter har även en ultraljus 1,1 W lampa som lyser upp tilll 6 meter för ökad säkerhet på natten. Med appen får du intressant körstatistik och kan hålla koll på kvarvarande batteritid exempelvis.

Sparkcykel i väldigt fint skick, köptes i Juni 2020.
Sparsamt använd och har inte gott mer en 12 mil.
- Pris: 3000 kr

Bild 2

Razer BlackWidow Elite (Green switches)
Använda i exakt ett år innan de hamna i garderoben
- Pris: 750 kr

Bild 3

Logitech G900 Chaos Spectrum
Har haft denna ett tag men den har legat länga i garderoben
- Pris: 500 kr

OBS: Kan skicka allt förutom sparkcykeln. Kan mötas på norra sidan utav Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om nuvarande ägare eller ny ägare av scootern är intresserad så har jag ett kontrollerkort/display för att uppgradera den till en M365 pro.
P.g.a fraktproblem (tog 4 månader för det att dyka upp) så fick jag hem det långt efter jag sålt skotern.

Sorry för hi-jacking av annons.

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Medlem

2500 för scootern. Kan hämta imorgon efter jobbet om det skulle passa.

Visa signatur

Fractal Design Define C - ASUS GTX 1070 DUAL OC 8GB - Gigabyte AX370 Gaming k3 - Ryzen 7 2700X, Crucial Ballistix Tactical DDR4 3000MHz 2x8GB - Samsung 960 Evo M.2 250 GB - Corsair RM750x

Permalänk
Medlem

2600 bjudet. Kan mötas upp på lämpligt ställe norr om stan i helgen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av narya:

2600 bjudet. Kan mötas upp på lämpligt ställe norr om stan i helgen.

Hej, Scootern är såld tyvärr. Går inte att redigera annonsen tyvärr. förlåt att jag inte noterat det i kommentarsfältet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zudorimo:

Hej, Scootern är såld tyvärr. Går inte att redigera annonsen tyvärr. förlåt att jag inte noterat det i kommentarsfältet.

Ingen fara, sjysst att du återkopplade här!