Playstation Dualshock 4 eller Xbox One Wireless Controller

Permalänk
Medlem

Playstation Dualshock 4 eller Xbox One Wireless Controller

Letar efter två stycken kontroller att ha till datorn. Bör vara i gott skick, helst med kvitto men det är inte ett krav.

Playstation Dualshock 4
eller
Xbox One Wireless

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag har faktiskt en helt ny xbox kontroller som inhandlades men aldrig öppnades. Ska nog ha kvitto kvar, men den är som sagt helt oöppnad- tror jag betalde 500kr för den

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk

Har en röd Dualshock 4 samt en Xbox One Wireless med USB dongel till.
Dock inga kartonger eller kvitton!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ibland:

jag har faktiskt en helt ny xbox kontroller som inhandlades men aldrig öppnades. Ska nog ha kvitto kvar, men den är som sagt helt oöppnad- tror jag betalde 500kr för den

Det är lite för dyrt för mig då jag söker något använt till ett lite billigare pris! Men tack för att du hörde av dig

Skrivet av hypergrizzly64:

Har en röd Dualshock 4 samt en Xbox One Wireless med USB dongel till.
Dock inga kartonger eller kvitton!

PM

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ibland:

jag har faktiskt en helt ny xbox kontroller som inhandlades men aldrig öppnades. Ska nog ha kvitto kvar, men den är som sagt helt oöppnad- tror jag betalde 500kr för den

Lånar tråden så du inte hade intresse för den TS.
Är det blåtand varianten av Xbox One S så kan ja köpa den för en rimlig peng. PM'a mig om du vill sälja den i så fall.

Permalänk
Medlem

Fått tag i kontroll? Har en Xbox one kontroll med usb sticka. Dock inget kvitto eller kartong kvar.