Permalänk
Medlem

9900k 2080 ti bytes helst

datorn köptes 2019-03-09 som ni kan se på kvittot tänkte ta gamingen lite på allvar dock hade livet andra planer med en liten bebis på väg så vart det ingen gaming alls. Alla delarna bara stod där till min nästa beställning som var 2020-05-27 och först efter det sattes datorn ihop men livet hade andra planer igen med ett till barn så gamingen vart inte av igen och då min arbets situation har ändrats och jag är mycket på resande fot så behöver jag något bärbart.

Denna dator är praktiskt taget ny har kanske använts allt som allt i en månads tid.

Vill byta den mot en bärbar med minst en 9750h och 2080 som minst märket spelar ingen roll dock storleken så får den ej vara mindre än 15 tum har ni något starkare som en 2080 super eller 10750h så är det ännu bättre. Alla specs kan ni se på kvitto dock är den skärmen ej kvar har köpt en Benq zowie 2546xl 240hz skärm.

Datorn kan även säljas men enbart komplett det ända som kan säljas i delar är skärm för sig och burk för sig.

Förbehåller mig rätten att sälja eller byta med vem jag vill eller inte alls om jag anser buden vara för låga

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, hur mycket har du tänkt sälja den för ? Hela paketet eller bara datorn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av azizbek:

Hej, hur mycket har du tänkt sälja den för ? Hela paketet eller bara datorn.

Det är bara lägga ett bud på antingen burken eller skärmen eller om du vill ha bägge så får vi se

Permalänk
Medlem

Lägger bud på din skärm, benq zowie 2546xl 240hz, 2500kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggart:

Lägger bud på din skärm, benq zowie 2546xl 240hz, 2500kr

Noterat

Permalänk

Budar 13 för burken

Permalänk
Medlem
Skrivet av seamp2000:

Budar 13 för burken

Noterat

Permalänk
Medlem

Såldes datorn?

Permalänk
Medlem
Skrivet av QboT:

Såldes datorn?

Hej allt är tyvärr sålt både datan och skärmen