cyberpunk 2077 flyttad release

Permalänk
Medlem

cyberpunk 2077 flyttad release

fick precis ett meddelande på steam om att spelet är flyttat till 10:e december
ja som ville se vad mitt 3080 går för

Visa signatur

AMD 3700x, 3080 gigabyte aorus master (aka unicorn), 4x8gb 3000mhz ddr4 corsair, x570 gigabyte gaming x, asus TUF 35" ultrawide 100hz
twitch.tv/heikalive wow classic streams

Permalänk
Medlem

För de som vill veta mer: https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1321128432370176002/...

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97-A | 16GB | Gainward GTX 1070 Phoenix GS
Phanteks Enthoo Evolv ATX TG | EVGA Supernova G2 750W
Samsung 850 PRO 128GB | Samsung 850 EVO 250GB
Seagate Barracuda 4TB | Cryorig H5 Ultimate

Permalänk
Musikälskare

Positivt! Ta er tid och testa på, förläng mer om det behövs imo

Det är bra för utvecklarna och QA också så dom inte stressas sönder

EDIT: Skulle det dock vara total kaos vid release med buggar så är all negativ kritik rättfärdigad

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Sånt jäkla budgetföretag.

"Vi har gått guld, allt är klart!"
"Vi släpper det 21 dagar senare!"

Blir ju garanterat inte ett köp.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk

Nvidia made them do it.

Nu har vi mer tid att vänta på våra kort så vi inte springer ut och köper AMD.

Permalänk
Medlem

det är pga corona och att spelet gjorde att vissa ps4 pro konsoller gick sönder.

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte alla som håller på att om och om igen säga "det är ok med delays!"

Jag kan ursäkta det en gång, men när de om och om igen säger "Detta datum!", sedan "Nej, detta datum!" är det ju inte ärligt till att börja med. Det påverkar inte bara köparna av spelet, utan även trovärdigheten till företaget i stort. Jag skulle inte investera i CDPR just på grund av denna offantliga inkompetens till att säga när produkten lanseras.

Om de istället från början sagt "Vi behöver skjuta upp, och vi vet inte hur lång tid det kommer att ta" skulle det vara ok.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Chmat76:

Jag förstår inte alla som håller på att om och om igen säga "det är ok med delays!"

Jag kan ursäkta det en gång, men när de om och om igen säger "Detta datum!", sedan "Nej, detta datum!" är det ju inte ärligt till att börja med. Det påverkar inte bara köparna av spelet, utan även trovärdigheten till företaget i stort. Jag skulle inte investera i CDPR just på grund av denna offantliga inkompetens till att säga när produkten lanseras.

Om de istället från början sagt "Vi behöver skjuta upp, och vi vet inte hur lång tid det kommer att ta" skulle det vara ok.

Och då hade folk gnällt över att de inte kan sätta ett datum och kallat dem oseriösa för det.

Lose-Lose.

Svårt att räkna med ett bugg som mosar folks konsoller dock. Kanske inte något de förutsåg? För att inte tala om hur corona har påverkat många länder, Polen bl. a.

Visa signatur

Mr. Scriptman